۰
plusresetminus
گزارش از فروش فیلم‌های روی پرده در جهان

ماموریت موفق «جیمز باند» در گیشه

ماموریت موفق «جیمز باند» در گیشه
قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» در اکران افتتاحیه ۵۶ میلیون دلار فروش کرد و موفق شد بسیاری از مخاطبان هدف را برای اولین بار از زمان شیوع کرونا به سینماها بکشاند.
.
به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم زمانی برای مردن نیست که بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی جیمز باند است سرانجام پس از ماه‌ها تاخیر، روز جمعه (۱۶ مهر ۱۴۰۰) در سینماهای آمریکا اکران شد.
.
همزمان با آن که هالیوود به دنبال خروج از بحران کرونا است و سعی دارد تماشاچیان بزرگسال را به بازگشت به سالن‌های سینما ترغیب کند، جیمز باند ماموریت جدید خود را در گیشه آمریکای شمالی با فروش ۵۶ میلیون دلاری آغاز کرد و با پشت سر گذاشتن ونوم ۲ که هفته گذشته رکورد فروش افتتاحیه دوران پساکرونا را شکسته بود، بر صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های هفته تکیه زد.
.
پیش‌بینی شده بود فروش زمانی برای مردن نیست در سه روز اول اکران در آمریکای شمالی از مرز ۶۰ میلیون دلار عبور کند اما این اتفاق نیفتاد. فروش پایین تر از انتظار این فیلم در دورانی که استودیوهای فیلمسازی پس از تاخیرات کرونایی کار اکران فیلم‌های مهم خود را آغاز کرده‌اند، بار دیگر چالش های موجود بر سر راه احیای گیشه را برجسته کرد. فیلم زمانی برای مردن نیست سه بار به دلیل شیوع کرونا از فهرست اکران خارج شد.
.
فیلم «زمانی برای مردن نیست» به کارگردانی کری فوکوناگا و بازی چهره‌هایی چون دنیل کریگ، لیا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، رالف فینس، کریستف والتز، رامی مالک، آنا د آرماس و لاشانا لینچ با بودجه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.
  https://cinemaideal.ir/vdcf.edyiw6d0jgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما