۰
plusresetminus
«جیمز باند» در انتظار فروش آغازین ۹۰ میلیون دلاری

خداحافظی باشکوه

«زمانی برای مردن نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند»، سرانجام پس از چندین بار وقفه، اکران خود را در گیشه بین‌الملل آغاز کرد.
خداحافظی باشکوه

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن «جیمز باند» که چندین‌بار به دلیل بحران جهانی کرونا اکران خود را به تعویق انداخته بود از روز گذشته (چهارشنبه ۷ مهر) اکران بین‌المللی خود را در سینماهای کره جنوبی آغاز کرد و تا اول اکتبر (۹ مهرماه) در چند کشور دیگر از جمله بریتانیا، برزیل، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و اسپانیا نیز اکران خود را آغاز می‌کند. 
روسیه و فرانسه نیز همراه با آمریکا و کانادا اکران قسمت جدید «جیمز باند» را از آخر هفته آینده کلید خواهند زد و سینمای چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سینمایی جهان نیز طبق برنامه ۲۹ اکتبر (۷ آبان) میزبان «مامور ۰۰۷» خواهد بود. 
پیش‌بینی می‌شود «زمانی برای مردن نیست» که با آخرین حضور «دنیل کریگ» در نقش جیمز باند همراه است در مجموع به فروش ۹۰ میلیون دلاری در هفته نخست اکران بین‌المللی دست یابد که با توجه به شرایط جهانی سینما در سایه کرونا فروش خوبی محسوب می‌شود. قسمت‌های قبلی این مجموعه از جمله «شبح» (۲۰۱۵) فروش ۱۲۳.۵ میلیون دلاری و «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ فروش ۱۰۹.۲ میلیون دلاری را در هفته نخست اکران رقم زده بودند. 
بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود. در این فیلم «دنیل کریگ» در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته‌ است.
«آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند. https://cinemaideal.ir/vdcf.0dyiw6d01giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما