۰
plusresetminus
«دنیل کریگ» که بیش‌تر با نقش جیمز باند شناخته می‌شود، با انتخاب یک بازیگر زن برای ایفای نقش این جاسوس معروف سینمایی مخالفت کرد.
مخالفت «دنیل کریگ» با انتخاب جیمز باند زن
دنیل کریگ بازیگر سرشناس انگلیسی سال ۲۰۱۹ در یک برنامه تلویزیونی گفته بود دلیلی نمی‌بیند که چرا یک بازیگر زن نتواند نقش شخصیت جیمز باند را بازی کند. وی اما یک مصاحبه جدید گفته‌های خود را پس گرفت و گفت بازیگران زن مستحق آن هستند که نقش‌های مخصوص به خود را داشته باشند.
این ستاره ۵۳ ساله دنیای سینما که در فیلم زمانی برای مردن نیست برای پنجمین و آخرین بار نقش جیمز باند را بازی می‌کند، این هفته در گفت‌وگو با هفته‌نامه ردیو تایمز (Radio Times) گفت معتقد است باید نقش‌های بهتری برای زنان و بازیگران رنگین پوست وجود داشته باشد:
چرا یک زن نقش جیمز باند را بازی کند وقتی باید نقش‌هایی به خوبی جیمز باند ولی مخصوص بازیگران زن وجود داشته باشد؟
با وجود این، لاشانا لینچ بازیگر زن رنگین پوست در فیلم زمانی برای مردن نیست در نقش نومی (Nomi) در دوره‌ای که کاراکتر جیمز باند در جامائیکا به سر می‌برد، جای او را خواهد گرفت. نقشی که قرار است رنگ و بویی زنانه و باورپذیر داشته باشد. انتخاب او به عنوان یکی از بازیگران این فیلم، گمانه‌زنی‌هایی را درباره جایگزینی دنیل کریگ با یک بازیگر زن ایجاد کرد. اما باربارا بروکلی تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های جیمز باند سال گذشته این شایعات را رد کرد و گفت: جیمز باند می‌تواند هر رنگ پوستی داشته باشد اما شخصیتی مردانه است.
مخالفت «دنیل کریگ» با انتخاب جیمز باند زن
وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی گفته بود: معتقدم باید شخصیت‌های جدیدی برای زنان خلق کنیم، شخصیت زنان قدرتمند. اما علاقه‌ای ندارم ایفای نقش یک شخصیت مردانه را به یک بازیگر زن محول کنم.
فیلم زمانی برای مردن نیست که تاکنون بارها به دلیل تداوم شیوع کرونا از فهرست اکران خارج شده است، آخرین حضور کریگ در نقش جیمز باند خواهد بود. این فیلم به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا فیلمساز آمریکایی و بازی رامی مالک، آنا د آرماس، لئا سیدو و نائومی هریس بیست و پنجمین قسمت از مجموعه جیمز باند است که سرانجام در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در انگلیس اکران خواهد شد.  /ایرنا https://cinemaideal.ir/vdcj.hevfuqevasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما