۰
plusresetminus
گلایه‌های بی‌سابقه تهیه‌كننده «كلبه عمو پورنگ»

آیا «عمو پورنگ» هم از تلویزیون می‌رود؟

آیا «عمو پورنگ» هم از تلویزیون می‌رود؟
مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «كلبه عمو پورنگ» با گلایه شدید در خصوص كارشكنی‌ها و وضعیت مجموعه‌سازی كودك و نوجوان در تلویزیون گفت‌و‌گویی با خبرگزاری تسنیم داشته و در آن به جریان نفوذ در گروه‌های کودک تلویزیون اشاره کرده که می‌خواهند تلویزیون را بی‌اعتبار کنند و مدیوم‌های دیگر، تقویت شوند.

او در بخش دیگری گفت: جریان نفوذ آمد و به اشتباه گروه کودک شبکه یک را منحل کرد؛ گروهی که سابقه و ریشه در دهه موفق ۱۳۶۰ دارد. بهترین کارها به واسطه این گروه کودک در تلویزیون اتفاق افتاد و «کلاه قرمزی» در آخرهای این لیست موفقیت قرار دارد. چقدر تولیدات خوب و فضای خوبی در این گروه ریشه‌دار و اصیل و مملو از هنرمندان مختلف روی آنتن رفتند.

آقاجانزاده ادامه داد: باید بررسی شود کدام جریان نفوذ آمد و گروه کودک شبکه یک را منحل کرد؟ پس از آن به سراغ شبکه دو آمدند و فشارهایی آوردند تا این گروه کودک را نیز ضعیف کنند. بودجه‌هایش را حذف کردند و آرام آرام به سمتی ضعیف شدن رفت. الان برخی از برنامه‌های کودک چرا باید اسپانسر داشته باشد؟

وی درباره پخش نشدنِ‌ قسمت‌های جدید «کلبه عموپورنگ» نیز گفت: با یک تلویزیونی طرفیم که از هر طرف به دنبال بی‌اعتبار کردنش هستند؛ گروهی در ماهواره و شبکه‌های معاند، گروهی در فضای مجازی و گروهی هم که من نام‌شان را خودی می‌گذارم؛ یعنی در واقع هم از طرفِ روشنفکرها مورد هجمه‌ایم و هم از طرف کسانی که در داخل و درون سازمان صداوسیما هستند و ادعا دارند. ما هم که برنامه‌ می‌سازیم در این وسط گیر کرده‌ایم!
.
آقاجانزاده همچنین تأکید کرد: این گروه‌ها با شکل و شمایلی که دارند دشمن نظام‌اند و به هر طریقی می‌کوشند تا سازمان صداوسیما برنامه پربیننده و خوبی نداشته باشد. ما سربازان فرهنگی‌ این جامعه‌ایم و در خط مقدمِ مبارزه با ستیز و شبیخون‌های فرهنگی دشمن ایستاده‌ایم. کار می‌کنیم و داریم ضربه می‌خوریم؛ دشمنان ما را می‌زنند چون از سبک زندگی، فرهنگ و سنت‌هایمان می‌گوییم.
.
این تهیه‌کننده افزود: می‌خواهند ما را با فضایِ انتقادی شدید از میدان به دَر کنند! به خاطر این نظرتنگی‌ها از تلویزیون برویم! در همه این سال‌ها پیشنهادهای میلیونی و میلیاردی از وی‌او‌دی‌ها داشته‌ایم اما هیچ‌وقت وسوسه‌مان نکرد؛ چون مخاطب میلیونی تلویزیون برای‌مان بیشتر اهمیت داشت؛ خانواده‌هایی که تفریحی به غیر از تماشای تلویزیون ندارند و نمی‌توانند بابتِ دیدن برنامه یا سریال نمایشی پول پرداخت کنند.
  https://cinemaideal.ir/vdcicrav2t1aw.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما