کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه‌های بی‌سابقه تهیه‌كننده «كلبه عمو پورنگ»

آیا «عمو پورنگ» هم از تلویزیون می‌رود؟

9 تير 1400 ساعت 18:44


مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «كلبه عمو پورنگ» با گلایه شدید در خصوص كارشكنی‌ها و وضعیت مجموعه‌سازی كودك و نوجوان در تلویزیون گفت‌و‌گویی با خبرگزاری تسنیم داشته و در آن به جریان نفوذ در گروه‌های کودک تلویزیون اشاره کرده که می‌خواهند تلویزیون را بی‌اعتبار کنند و مدیوم‌های دیگر، تقویت شوند.

او در بخش دیگری گفت: جریان نفوذ آمد و به اشتباه گروه کودک شبکه یک را منحل کرد؛ گروهی که سابقه و ریشه در دهه موفق ۱۳۶۰ دارد. بهترین کارها به واسطه این گروه کودک در تلویزیون اتفاق افتاد و «کلاه قرمزی» در آخرهای این لیست موفقیت قرار دارد. چقدر تولیدات خوب و فضای خوبی در این گروه ریشه‌دار و اصیل و مملو از هنرمندان مختلف روی آنتن رفتند.

آقاجانزاده ادامه داد: باید بررسی شود کدام جریان نفوذ آمد و گروه کودک شبکه یک را منحل کرد؟ پس از آن به سراغ شبکه دو آمدند و فشارهایی آوردند تا این گروه کودک را نیز ضعیف کنند. بودجه‌هایش را حذف کردند و آرام آرام به سمتی ضعیف شدن رفت. الان برخی از برنامه‌های کودک چرا باید اسپانسر داشته باشد؟

وی درباره پخش نشدنِ‌ قسمت‌های جدید «کلبه عموپورنگ» نیز گفت: با یک تلویزیونی طرفیم که از هر طرف به دنبال بی‌اعتبار کردنش هستند؛ گروهی در ماهواره و شبکه‌های معاند، گروهی در فضای مجازی و گروهی هم که من نام‌شان را خودی می‌گذارم؛ یعنی در واقع هم از طرفِ روشنفکرها مورد هجمه‌ایم و هم از طرف کسانی که در داخل و درون سازمان صداوسیما هستند و ادعا دارند. ما هم که برنامه‌ می‌سازیم در این وسط گیر کرده‌ایم!
.
آقاجانزاده همچنین تأکید کرد: این گروه‌ها با شکل و شمایلی که دارند دشمن نظام‌اند و به هر طریقی می‌کوشند تا سازمان صداوسیما برنامه پربیننده و خوبی نداشته باشد. ما سربازان فرهنگی‌ این جامعه‌ایم و در خط مقدمِ مبارزه با ستیز و شبیخون‌های فرهنگی دشمن ایستاده‌ایم. کار می‌کنیم و داریم ضربه می‌خوریم؛ دشمنان ما را می‌زنند چون از سبک زندگی، فرهنگ و سنت‌هایمان می‌گوییم.
.
این تهیه‌کننده افزود: می‌خواهند ما را با فضایِ انتقادی شدید از میدان به دَر کنند! به خاطر این نظرتنگی‌ها از تلویزیون برویم! در همه این سال‌ها پیشنهادهای میلیونی و میلیاردی از وی‌او‌دی‌ها داشته‌ایم اما هیچ‌وقت وسوسه‌مان نکرد؛ چون مخاطب میلیونی تلویزیون برای‌مان بیشتر اهمیت داشت؛ خانواده‌هایی که تفریحی به غیر از تماشای تلویزیون ندارند و نمی‌توانند بابتِ دیدن برنامه یا سریال نمایشی پول پرداخت کنند.
 


کد مطلب: 852

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/852/آیا-عمو-پورنگ-هم-تلویزیون-می-رود

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir