۰
plusresetminus
نامزدی «شنای پروانه» برای سه جایزه در جشنواره شانگهای
«شنای پروانه» برای دریافت سه جایزه در جشنواره شانگهای رقابت می کند.

با اعلام مسئولان بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم، جایزه بهترین فیلمساز و جایزه فیلم منتخب تماشاگران شده است.

فیلم «شنای پروانه» که در سی و هشتمین جشنواره ملی فجر ، پنج جایزه (از جمله سیمرغ فیلم برگزیده تماشاگران) را از آن خود کرده بود و در اکران عمومی در شرایط پاندمی با استقبالی شایان توجه روبرو شده بود، برای تصاحب جوایز این بخش با هفت فیلم رقابت می کند.

«روباه در چاله» ساخته آرمان تی. ریاحی (از اتریش)، «ابر صورتی» ساخته یولی گربازه (از برزیل)، «آن دیگری» ساخته فرانسیسکو برمخو (از شیلی)، «انیما» ساخته کائو جینلینگ (از چین)، «ابو عمر» ساخته روی کریسپل (محصول اسرائیل و فرانسه)، «جعبه خاطرات» ساخته جوانا حاجی توما و خلیل جریج (محصول لبنان، فرانسه، کانادا و قطر) و «اشباح» ساخته عذرا دنیز اوکیای (محصول، ترکیه، فرانسه و قطر). هشت فیلم حاضر در مسابقه این بخش را هیات داوران رسانه ای - متشکل از منتقدان بین المللی - قضاوت می کنند.

پخش بین المللی این فیلم توسط شرکت ایریماژ انجام می‌شود. همچنین سید مازیار هاشمی به عنوان مجری طرح در این فیلم حضور داشته است.
.
گفتنی است این جشنواره از ۲۱ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در کشور چین برگزار می شود.
  https://cinemaideal.ir/vdcgr79u4ak97.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما