۰
plusresetminus
ادامه رکورد شکنی «شنای پروانه» در اکران آنلاین
طبق اعلام پخش کننده؛ «شنای پروانه»در ۵۰ ساعت اول اکران آنلاین موفق به فروش ۱ میلیاد و ۷۰۰ میلیون تومانی شده است و به نظر می رسد استقبال از این فیلم به همین ترتیب ادامه پیدا کند تا پس از مدتها رکود؛ رونق تازه ای به اکران آنلاین بخشد.

«شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

در ابتدا قرار بود «شنای پروانه» فیلم اکران نوروزی سال ۹۹ باشد که نهایتا پس از بازگشایی سینماها، در تیرماه ۹۹ به اکران درآمد و علیرغم فروش قابل توجه در شرایط کرونا با آغاز موج تازه این ویروس از اکران صرف نظر کرد و مجددا بهمن ماه ۹۹ به اکران بازگشت.
جواد عزتی، امیر آقایی، طناز طباطبایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری و با هنرمندی پانته آ بهرام و باحضور افتخاری علیرضا داودنژاد و با معرفی آبان عسکری در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

«شنای پروانه» توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری به نگارش درآمده است و از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ در پلتفرم‌های آنلاین در حال اکران است.
  https://cinemaideal.ir/vdcd2f0o6yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما