۰
plusresetminus
دوران تازه پژمان جمشیدی با «پیشگو» و «زیر خاکی۲»

چالش پیشگویی آقای باغ بیشه!

چالش پیشگویی آقای باغ بیشه!
کمی بعد از پایان سریال «خوب بد جلف؛ رادیو اکتیو» دور تازه ای برای پژمان جمشیدی آغاز می‌شود. او در روزهای آینده همزمان سریال کمدی «زیر خاکی۲» را روی آنتن دارد و مسابقه «پیشگو» در پلتفرم نماوا با اجرای او عرضه خواهد شد. به تازگی ضبط «پیشگو» آغاز شــده و قرار است از اول خرداد در دسترس قرار بگيرد.
.
حضور جمشیدی در این موقعیت چالشی مهم برای اوست، جمشیدی پیشتر اجرا را تجربه کرده بود، اما حالا وارد فضایی تازه‌ای شده است، اتفاق مهمتر برای این بازیگر، آغاز فصل دوم «زیر خاکی» است که در آن نقش مردی ساده دل به نام فریبرز را برعهده دارد، فصل اول «زیر خاکی» در رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت که با تلاش ناکام فریبرز باغ بیشــه برای خروج از کشور، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید.
.
کاراکتر فریبرز باغ بیشه در «زیر خاکی» یکی از برگ برنده‌ها و عامل موفقیت سریال بود. فریبرز مرد ساده‌ای است که ناخواسته در موقعیت یک انقلابی قرار می گیرد! رفتارهای متضاد او عامل خنده اســت اما همه امتیاز جمشــیدی به این نکته برنمی‌گردد، او لحظه لحظه حالت های فریبرز را طوری شــکل داده است که یادمان می رود با بازیگر مواجه‌ایم.
.
جمشیدی و جلیل سامان کارگردان زیرخاکی تسلط کاملی روی ریزه کاری های شخصیت داشته اند و حالا با قرار گرفتن فریبرز در موقعیت یک رزمنده جذابیت و چالش های نقش دوچندان خواهد شد.
.
سال پیش نوشتیم «زیر خاکی» فاز جدیدی در کارنامه بازیگری پژمان جمشیدی اســت. حالا مخاطب گسترده تلویزیون می داند او یک بازیگر حرفه ای است که از پس هر نقشی برمی‌آید./هفت صبح
  https://cinemaideal.ir/vdccaxqe82bq1.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما