۰
plusresetminus
با اکران سه فیلم سینمایی، دو سریال شبکه نمایش خانگی و بازپخش دو سریال تلویزیونی از ابتدای سال 1401

پژمان جمشیدی رکورددار چند عرصه

پژمان جمشیدی رکورددار حضور در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های شبکه نمایش خانگی از ابتدای سال 1401 است. علاوه بر فیلم‌هایی که در این مدت با بازی او اکران شده و سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده، از ابتدای امسال دو سریال «دیوار به دیوار» و «زیرخاکی» هم با بازی او بازپخش شده‌اند.
پژمان جمشیدی رکورددار چند عرصه
 درحالی که اخیرا فیلم «بخارست» با بازی پژمان جمشیدی اکران شده و سریال «آنتن» هم با بازی او در شبکه نمایش خانگی درحال انتشار است، از امشب (سه‌شنبه 22 آذر) بازپخش سریال «زیرخاکی» هم از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.
از ابتدای سال 1401 سه فیلم سینمایی «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی، «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی روی پرده سینماها رفته‌اند.
همچنین از ابتدای امسال دو سریال «آفتاب‌پرست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و «آنتن» به کارگردانی ابراهیم عامریان هم با بازی جمشیدی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده‌اند که البته انتشار «آنتن» کماکان ادامه دارد.
شبکه آی‌فیلم هم هم چند ماه پیش سریال «دیوار به دیوار» را به کارگردانی سامان مقدم با بازی او روی آنتن فرستاد و حالا هم نوبت به پخش «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان رسیده است. البته آی‌فیلم پیش‌تر اعلام کرده بود قصد بازپخش این سریال را دارد که به دلایلی در آن محدوده زمانی از پخش آن صرف‌نظر کرد. حالا مجددا به فکر افتاده تا آنتن را از سه‌شنبه 22 آذر در اختیار این سریال بگذارد.
جمشیدی از سال 1392 با بازی در سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت شناخته شد و هنوز ده سال از حضورش در عرصه بازیگری نگذشته به یکی از پرکارترین‌های سینمای ایران تبدیل شده است.

فیلم نیوز
  https://cinemaideal.ir/vdcj.ie8fuqeh8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما