۰
plusresetminus
تهیه کنندگان سریال پیکی بلایندرز زیر تیغ تحقیقات
تهیه کنندگان سریال «پیکی بلایندرز» متهم به زیرپا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی شدند
آنها متهم شدند که پس از مثبت شدن تست یکی از اعضای گروه فیلمبرداری، بقیه را در خطر قرار داده و فیلمبرداری را ادامه دادند.

قرار است تحقیقاتی درباره زیرپاگذاشتن قوانین در دوران فیلمبرداری فصل جدید این سریال که محصول بی.بی.سی است، انجام شود.

تهیه کنندگان این سریال متهم شدند که سلامتی گروه را در خطر قرار داده اند. پس از آنکه تست کووید-19 یکی از اعضای گروه مثبت شد او به کار سر صحنه در دوران فیلمبرداری فصل ششم و آخر سریال ادامه داده و جان بقیه اعضای گروه را در خطر انداخته است.

اوایل این هفته فیلمبرداری این سریال به طور موقت متوقف شد پس از آنکه سخنگوی سریال علت متوقف شدن فیلمبرداری مثبت بودن کاذب تست یکی از اعضای گروه فیلمبرداری اعلام کرد.
اما گروه فیلمبرداری مدعی هستند که پس از مشخص شدن تست یکی از گروه تولید تا چند ساعت فیلمبرداری ادامه داشت تا اینکه یکی دیگر از گروه تولید متوجه موضوع می شود و فیلمبرداری را متوقف می کنند.

در تست دوباره از آن فرد که نامش مشخص نشده نتیجه منفی می شود و دوباره فیلمبرداری ادامه پیدا می کند.

از این ماجرا عده ای از گروه تولید خشمگین شدند و می پرسند چرا پس از مثبت شدن تست اول فیلمبرداری را متوقف نکرده اند.حتی همکاران نزدیک این فرد ماجرا و مثبت بودن تست او را نمی دانستند.

صنعت تلویزیون با کمک دولت انگلستان به سختی تلاش می کند تا دستورالعملی برای حفظ جان گروه های فیلمبرداری در دوران همه گیری تنظیم کند.دولت انگلستان حامی ۵۰۰ میلیون پوند برای طرح بیمه اهالی سینما و تلویزیون است.

هزینه هر ساعت سریال برای شبکه بی بی سی وان بین ۶۵۰ هزار پوند تا یک میلیون پوند است.
  https://cinemaideal.ir/vdcbusbsprhbw.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما