۰
plusresetminus
فصل ششم و پایانی سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ (۸ اسفند ماه ۱۴۰۰) از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد.
تاریخ پخش فصل ششم سریال Peaky Blinders اعلام شد

.
«کیلین مورفی» که برای بازی در نقش «تامی شلبی» بازخواهد گشت، هفته گذشته در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که فصل پایانی به «هلن مک‌کروری» (خاله پالی) فقید ادای احترام می‌کند: «فکر می‌کنم کل فصل ادای احترامی به او و تجلیل از اوست. حضور او و حضور شخصیتش هنوز در سریال محسوس است، و بخشی از سیر تکامل تامی است.»
.
پس از فصل ششم و پایانی «پیکی بلایندرز»، یک فیلم بلند داستان را به انتها می‌رساند. «استیون نایت» خالق این مجموعه پیش‌تر در جشنواره فیلم لندن گفته بود که آن فیلم بلند پایان‌بخش داستان خواهد بود: «و بعد فیلم بلند را می‌نویسم که داستان و محل فیلمبرداری‌اش در بیرمنگام است. و تا جایی که می‌دانیم آن فیلم پایان راه «پیکی بلایندرز» خواهد بود.»
.
«پیکی بلایندر» در سال ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی روی ایر رفت و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین تلویزیونی بریتانیا تبدیل شد. این سریال تاکنون چندین جایزه بفتا را کسب کرده است.
.
«تام هاردی» در نقش «آلفی سالمنز»، «آنیا تیلور-جوی» در نقش «جینا گری»، «سم کلافلین» در نقش «آسوالد ماسلی»، «فین کول»، «سوفی راندل» و «پل اندرسون» از جمله دیگر بازیگران فصل ششم خواهند بود./ ۳۰نما
  https://cinemaideal.ir/vdce.e8zbjh8oo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما