۰
plusresetminus
با فروشی ده میلیاردی در هفته گذشته؛

فسیل و یک رکورد جاودان

در نخستین هفته تابستان، اکران سینمای ایران با وجود اکران فیلم های متنوع برای سلیقه های گوناگون همچنان در دست سینمای کمدی بوده و مهمترین خبر آن نیز دویست میلیاردی شدن فسیل است.
فسیل و یک رکورد جاودان
در نخستین هفته تابستان، اکران سینمای ایران با وجود اکران فیلم های متنوع برای سلیقه های گوناگون همچنان در دست سینمای کمدی بوده و مهمترین خبر آن نیز دویست میلیاردی شدن فسیل است.

کمدی پرتماشاگر کریم امینی، با فروشی ده میلیاردی در هفته گذشته به این رقم رسیده و رکوردی را زد که به نظر می رسد تا مدتی طولانی شکسته نخواهد شد.

پس از آن به شهر هرت دیگر ساخته سینمایی کریم امینی می رسیم که با فروشی معادل هفت میلیارد به مجموع هفده میلیارد تومان رسیده و در رده دوم قرار گرفت. پس از آن به فیلم کت چرمی ساخته حسین میرزامحمدی می رسیم که با فاصله زیاد در پله سوم پرفروش ترین های هفته با فروشی دو میلیاردی قرار گرفته و به مجموع شش میلیارد تومان رسید. مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و عروسی مردم ساخته مجید توکلی مشترکا در چهارم جدول قرار گرفته و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان فروخته و هر یک چهار میلیاردی شدند.

آهنگ دو نفره ساخته آرزو ارزانش همچنان ریتم فروش هفتگی اش را حفظ کرده و با فروشی یک میلیاردی، خود را به عدد شانزده میلیارد نزدیک کرد. سه کام حبس ساخته سامان سالور دیگر فیلم جدول به حساب می آید که بیش از هفتصد میلیون فروخته و از مرز هفده میلیارد تومان عبور کرد. معجزه عشق ساخته محمدرضا ممتاز که هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده، در این هفته سیصد و هفتاد میلیون فروخته و در مجموع خود را به نیم میلیارد نزدیک کرد. نگهبان شب ساخته رضا میرکریمی نیز با فروشی معادل دویست و چهل میلیون تومان خود را به مرز یک میلیارد رساند. علی بهراد هم با فیلم تصور، یکصد و پنجاه میلیون فروخته و هفتصدو پنجاه میلیون تومانی شد. باباسیبیلو به کارگردانی ادوین خاچیکیان نیز با یکصد میلیون فروش در این هفته، سرانجام به باشگاه چهار میلیاردی ها پیوست.

همچنین از چهارشنبه گذشته، فیلم تازه ای با عنوان فصل ماهی سفید به کارگردانی قربان نجفی روی پرده رفته که چهار سال پیش تولید شده است. این فیلم که سالن های اندکی را در اختیار دارد، طی دو روز سی و پنج میلیون تومان فروخته و چشم انتظار روزهای آینده است. در قعر جدول اکران نیز همچنان فیلم های ارثیه فامیلی به کارگردانی حامد رضی و بچه های طوفان ساخته صادق صادق دقیقی قرار دارند که در مجموع فروششان از مرز یکصد میلیون تومان فراتر نرفته است!
https://cinemaideal.ir/vdch.inxt23n-mftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما