۰
plusresetminus
با رکوردشکنی گیشه؛

فسیل در آستانه ۱۵۰ میلیارد

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی همچنان پیشتاز گیشه بوده و با فروشی دوازده میلیاردی خود به رقم یکصد و پنجاه میلیارد نزدیک شد.
فسیل در آستانه ۱۵۰ میلیارد
«فسیل» به کارگردانی کریم امینی همچنان پیشتاز گیشه بوده و با فروشی دوازده میلیاردی خود به رقم یکصد و پنجاه میلیارد نزدیک شد.

به گزارش سینماایده آل، در سینمای ایران در هفته اخیر و در حالی که اکران بعدی آن نیز اعلام شده، «فسیل» به کارگردانی کریم امینی همچنان پیشتاز گیشه بوده و با فروشی دوازده میلیاردی خود را به رقم یکصد و پنجاه میلیارد نزدیک کرده است. پس از آن، «سه کام حبس» ساخته سامان سالور قرار دارد که با دو میلیارد تومان فروش خود را از عدد دوازده میلیارد گذرانده است.

«آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش نیز با فروشی معادل دو میلیارد تومان از مرز ده میلیارد عبور کرد که فروش مناسبی برای این فیلم به حساب می آید. «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس نیز که آخرین روزهای اکران طولانی خود را پشت سر می گذارد، هشتصد میلیون فروخته و نزدیک به سی و یک میلیارد شده است.

در رتبه بعدی، فیلم «دسته دختران» ساخته منیر قیدی قرار می گیرد که با فروشی معادل هشتصد میلیون تومان از مرز سه میلیارد گذشت که این فروش با توجه به هزینه های تولید آن، ناچیز به نظر می رسد.

«بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان نیز روند فروش هفتگی اش را حفظ کرده و با فروشی ششصد میلیون تومانی وارد کانال سه میلیاردی ها شد.

«یقه سفیدها» به کارگردانی شهرام مسلخی هم پس از ده روز به فروشی معادل هشتصد میلیارد تومان رسید که چندان قابل توجه به نظر نمی رسد.

«بخارست» ساخته مسعود اطیابی نیز در بیست و هفتمین هفته نمایش خود به عدد پنجاه و پنج میلیارد تومان نزدیک شد.

در پایین جدول فروش نیز نام فیلم های «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی و «عروس خیابان فرشته» ساخته مهدی خسروی در کنار «بچه های طوفان» ساخته صادق صادق دقیقی به چشم می خورد. اولی به سختی به عدد ده میلیارد نزدیک شده و دومی نیز همچنان هفتصد میلیون با این عدد فاصله دارد. آخری هم همچنان نتوانسته فروش خود را به صد میلیون تومان برساند!
https://cinemaideal.ir/vdca.onek49nye5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما