۰
plusresetminus
آخرین آمار فروش سینماها؛

فسیل ۲۰۰ میلیاردی می شود؟

در هفته ای که گذشت، همچنان سینمای کمدی پیشتاز بوده و بخش مهمی از گیشه را به خود اختصاص داده است.
فسیل ۲۰۰ میلیاردی می شود؟
در هفته ای که گذشت، همچنان سینمای کمدی پیشتاز بوده و بخش مهمی از گیشه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سینماایده آل، «فسیل» ساخته کریم امینی با ۱۲ میلیارد فروش هفتگی به رقم ۱۹۰ میلیارد رسیده و در آستانه ۲۰۰ میلیاردی شدن قرار دارد. پس از آن به دیگر ساخته سینمایی کریم امینی یعنی «شهر هرت» می رسیم که با فروش ۶ میلیاردی اش به ۱۳ میلیارد رسید. پس از آن به «کت چرمی» ساخته حسین میرزامحمدی می رسیم که با فروش ۲ میلیاردی اش به مرز ۴ میلیارد رسید.

مجید توکلی هم با «عروسی مردم» در رده بعدی اکران هفته با رقم ۱/۲ میلیارد به رقم ۳ میلیارد تومان رسیده است. «مصلحت» ساخته حسین دارابی نیز با فروشی معادل ۱ میلیارد به مجموع ۳ میلیارد رسید.

پس از آن به «آهنگ دو نفره» ساخته آرزو ارزانش می رسیم که با فروش ۱ میلیاردی اش به مرز ۱۵ میلیارد رسید. «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور نیز این هفته ۶۰۰ میلیون فروخته و ۱۶ میلیاردی شد.

ساخته سینمایی رضا میرکریمی با عنوان «نگهبان شب»،۳۶۰ میلیون فروخته و به عدد ۷۶۰ میلیون تومان رسید. «تصور» ساخته علی بهراد هم ۲۰۰ میلیون فروخته و ۶۰۰ میلیونی شد.

«باباسیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان نیز در آخرین روزهای اکران خود ۲۰۰ میلیون دیگر فروخته و خود را به مرز ۴ میلیارد نزدیک کرد.

«معجزه عشق» ساخته محمدرضا ممتاز تازه ترین فیلم روی اکران است که در دو روز نخست ۹۰ میلیون فروخته است. در قعر جدول نیز همچنان «ارثیه فامیلی» ساخته حامد رضی حضور دارد که فاصله زیادی با رقم ۱۰۰ میلیون دارد!
https://cinemaideal.ir/vdcg.y9wrak9n7pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما