۰
plusresetminus
آخرین آمار فروش سینماها؛

کمدی همچنان می تازد!

در هفته ای که گذشت، گیشه سینمای ایران همچنان روند کم فراز و فرود خود را ادامه داده و به لحاظ تنوع ژانر در وضعیت بهتری نسبت به اوایل بهار قرار گرفته است.
کمدی همچنان می تازد!
در هفته ای که گذشت، گیشه سینمای ایران همچنان روند کم فراز و فرود خود را ادامه داده و به لحاظ تنوع ژانر در وضعیت بهتری نسبت به اوایل بهار قرار گرفته است.

به گزارش سینماایده آل، «فسیل» ساخته کریم امینی همچنان پیشتاز بوده و به فروش ۱۸۰ میلیارد رسید. پس از آن، «شهر هرت» دیگر ساخته کریم امینی قرار دارد که با توجه به ترکیب بازیگران و نیز قصه کمدی اش موفق ظاهر شده و این هفته ۶ میلیارد فروخته و در کل ۷ میلیاردی شد.

«کت چرمی» ساخته حسین میرزامحمدی نیز حدود ۲ میلیارد فروخته و در مجموعه از مرز ۳ میلیارد عبور کرد. در رتبه بعدی، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی قرار گرفته که ۱/۳ میلیارد فروخته و در مجموع به مرز ۲ میلیارد رسیده است.

«عروسی مردم» ساخته مجید توکلی نیز ۱/۲  میلیارد فروخته و به مجموع ۱/۵ میلیارد رسید و در رتبه های بعدی جدول نیز به ترتیب فیلم های «سه کام حبس» ساخته سامان سالور، «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش، «تصور» ساخته علی بهراد و «نگهبان شب» ساخته رضا میرکریمی قرار دارند. اولی و دومی با فروشی معادل یک میلیارد تومان به ترتیب ۱۶ و ۱۴ میلیاردی شدند. «تصور» هم با وجود تعداد اندک سالن، ۴۰۰ میلیون فروخته و به مجموع نیم میلیارد رسیده است. «نگهبان شب» هم ۳۳۰ میلیون فروخته و از مرز ۴۰۰ میلیون تومان گذشت.

در قعر جدول نیز فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» قرار دارد که همه رکوردها را البته برعکس شکسته و تنها ۱۶ میلیون تومان فروخته است!!!

از میان فیلم های اکران قبلی نیز «دسته دختران» ساخته منیر قیدی با ۴ میلیارد فروش، «باباسیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان با ۳/۵ میلیارد، «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی با ۶/۸ میلیارد، «یقه سفیدها» به کارگردانی شهرام مسلخی با ۲ میلیارد در رده های دیگر جدول اکران قرار دارند.
https://cinemaideal.ir/vdcg.u9wrak9nzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما