۰
plusresetminus
آخرین آمار فروش سینماها؛

«فسیل» همچنان می تازد

سینمای ایران در هفته گذشته، وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در کنار «فسیل» که رکورد ریالی پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را شکسته فیلم های دیگر هم گیشه گرمی داشتند.
«فسیل» همچنان می تازد
سینمای ایران در هفته گذشته، وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در کنار «فسیل» که رکورد ریالی پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را شکسته فیلم های دیگر هم گیشه گرمی داشتند.

به گزارش سینماایده آل؛ اکران سینمای ایران در هفته گذشته، وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در کنار «فسیل» که رکورد ریالی پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را شکسته، فیلم های دیگری همچون: «جنگ چهانی سوم» ساخته هومن سیدی، «سه کام حبس» ساخته سامان سالور و «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش گیشه گرمی داشتند.

دلیل آن هم تنوع ژانر است که سبد متنوعی را برای اکران این روزها فراهم کرده و سلیقه های مختلف را به سالن ها کشانده است.«فسیل» به کارگردانی کریم امینی در ادامه رکوردشکنی هایش این هفته ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته و به مرز ۹۳ میلیارد رسید. رتبه بعدی البته با فاصله ای نجومی متعلق به «سه کام حبس» که بیش از ۳ میلیارد فروخته و به ۴ میلیارد فروش کل نزدیک شده است.

فیلم ستایش شده و دیدنی هومن سیدی هم با وجود لو رفتن نسخه ای از فیلم در بستر اینترنت، فروش خوبی کرده و با ۲ میلیارد فروش در این هفته، به مجموع سه و نیم میلیارد رسید. اولین ساخته سینمایی آرزو ارزانش هم فروش صعودی داشته و با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش هفتگی از مرز دو و نیم میلیارد تومان عبور کرد.

«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس با فروش یک میلیارد و دویست میلیونی به مرز ۲۹ میلیارد رسید. «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی نیز با فروش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی خود از عدد ۸ میلیارد گذشت.

«بخارست» ساخته مسعود اطیابی نیز پس از ۱۶۱ روز اکران از ۵۳ میلیارد گذشت. «دسته دختران» ساخته منیر قیدی هم که تنها ۹ روز از اکرانش سپری شده، این هفته تنها ۶۰۰ میلیون فروخته و مجموعه فروش خود را به یک میلیارد تومان رساند.

«عروس خیابان فرشته» ساخته مهدی خسروی نیز در این هفته حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان فروخته و پس از شش هفته اکران به فروشی معادل شش و نیم میلیارد تومان رسیده است.

در رده های پایین جدول اکران گاه به رقم های عجیبی برمی خوریم که می تواند و باید موشکافی شود. برای مثال می توان به «بچه های طوفان» ساخته صادق صادق دقیقی اشاره کرد که پس از شش هفته تنها ۳۰ میلیون تومان فروخته است! https://cinemaideal.ir/vdcj.vetfuqexysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما