۰
plusresetminus
گزارش فروش هفتگی فیلم‌های در حال اکران؛

پیشتازی «فسیل» و فروش استثنایی «جنگ جهانی سوم»

کمدی «فسیل» همچنان به پیشتازی خود در گیشه ادامه می‌دهد و فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی هم با فروش فوق‌العاده‌ای که داشته، گیشه خود را در عرض 5 روز به مرز یک میلیارد تومان رسانده است.
پیشتازی «فسیل» و فروش استثنایی «جنگ جهانی سوم»
کمدی «فسیل» همچنان به پیشتازی خود در گیشه ادامه می‌دهد و فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی هم با فروش فوق‌العاده‌ای که داشته، گیشه خود را در عرض 5 روز به مرز یک میلیارد تومان رسانده است.

به گزارش سینماایده آل؛ فیلم کمدی «فسیل» بعد از پایان تعطیلی سینماها به خاطر شب‌های قدر، اکران خود را با نمایش در 437 سالن از سر گرفت. این فیلم توانست طی یک هفته اخیر با جذب 301 هزار مخاطب بیش از 1 میلیارد و 190 میلیون تومان فروش کند. فیلم فسیل در مجموع توانسته گیشه خود رااز مرز 63 میلیارد تومان ادامه دهد. با توجه به حفظ کف فروش و باقی ماندن فیلم بر پرده سینماها، به زودی این فیلم به رکورد استثنایی 100 میلیارد تومان دست پیدا می‌کند.

فیلم «ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس دومین فیلم پرفروش هفته بود و توانست رتبه دوم جدول فروش هفتگی را از آن خودش کند. با فروش 22 هزار و 980 قطعه بلیت، گیشه این فیلم طی هفته گذشت به مرز 1 میلیارد تومان رسید. ملاقات خصوصی در مجموع با جذب 707 هزار مخاطب به فروش 26 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

رتبه سوم جدول فروش هفتگی اختصاص به فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی دارد. این فیلم یکی از فیلم‌‌های اکران عید فطر است که نمایش عمومی خود در سینماها را چند روز زودتر از مابقی فیلم‌ها شروع کرد. «جنگ جهانی سوم» از شنبه 26 فروردین روی پرده رفت و توانست تا پایان روز سه شنبه 29 فروردین به فروش فوق‌العاده 901 میلیون تومان دست پیدا کند. این فیلم با نمایش در 140 سالن و در اختیار داشتن 747 سانس توانست 20 هزار و 786 مخاطب را به سالن‌های سینما بکشاند.

«غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی فیلم چهارم جدول اکران هفتگی است. طی یک هفته گذشته 24 هزار و 865 برای این فیلم بلیت خریداری شده تا فروش  هفتگی آن به مرز 900 میلیون تومان برسد. «غریب» که اکران خود را از 27 اسفند سال 1401 شروع کرده طی مدت اکران خود تواسته 6 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کند. این فیلم در حال حاضر 394 سالن در اختیار دارد.

کمدی «عروس خیابان فرشته» ساخته مهدی خسروی با اختلاف کمی نسبت به فیلم «غریب»، پنجمین فیلم جدول فروش هفتگی است. فروش هفتگی این فیلم با جذب 23 هزار 647 مخاطب 886 میلیون تومان بوده است. این فیلم کمدی در مجموع توانسته 4 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش کند.
منبع: فیلم نیوز https://cinemaideal.ir/vdcd.n0s2yt0s5a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما