۰
plusresetminus
با اعلام فُروم بینافرهنگی فیلم وین، فاطمه معتمدآریا بازیگر و از مفاخر سینمای ایران ریاست هیئت داوران اولین دوره ی فستیوال فیلم های ایرانی وین را بر عهده خواهد داشت.
فاطمه معتمد آریا رئیس هیات داوران فستیوال فیلم‌های ایرانی وین شد
این رویداد فرهنگی در ماه ژوئن 2022 با حضور فیلمسازان ایرانی در شهر وین اتریش برگزار و در مراسم اختتامیه به برگزیدگان در سه بخش بهترین فیلم بلند مبلغ ده هزار یورو، بهترین فیلم اول مبلغ پنج هزار یورو و بهترین فیلم کوتاه مبلغ دو هزار یورو بودجه ی حمایتی برای تولید اثر بعدی و همچنین جوایز ارزنده دیگر اهدا خواهد کرد.
علاقه مندان میتوانند برای حضور در بخش مسابقه ی این فستیوال آثار خود را از طریق پلتفرم filmfreeway و یا وبسایت فستیوال www.IFFV.at به دفتر جشنواره ارسال کنند.
فُروم بینافرهنگی فیلم وین برای ترویج هنر، فرهنگ، سینما و به ویژه تبادل فرهنگی در عرصه ی بین المللی تأسیس شده است. این موسسه با هدف ارائه فیلم های مستقل و ترویج تعامل بین هنرمندان، هنردوستان و فعالین عرصه ی سینما شکل گرفته و به ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به‌ ویژه ترویج مشارکت در آموزش سینما و صنعت فیلم و همچنین ایجاد همکاری‌های بین‌المللی با سایر انجمن‌ها و موسسات مشابه اختصاص دارد.
به همین منظور و برای گسترش تعامل بینافرهنگی میان اتریش و ایران، جشنواره فیلم های ایرانی وین از سال 2022 به صورت سالانه برگزار خواهد شد. این انجمن در طول سال از پروژه های سینمایی حمایت می کند و جشنواره ها، کارگاه ها، سمینارها و نمایش فیلم را در برنامه سالانه خود دارد. https://cinemaideal.ir/vdci.yazct1aw5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما