کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ماه ژوئن 2022

فاطمه معتمد آریا رئیس هیات داوران فستیوال فیلم‌های ایرانی وین شد

21 آذر 1400 ساعت 14:47

با اعلام فُروم بینافرهنگی فیلم وین، فاطمه معتمدآریا بازیگر و از مفاخر سینمای ایران ریاست هیئت داوران اولین دوره ی فستیوال فیلم های ایرانی وین را بر عهده خواهد داشت.


این رویداد فرهنگی در ماه ژوئن 2022 با حضور فیلمسازان ایرانی در شهر وین اتریش برگزار و در مراسم اختتامیه به برگزیدگان در سه بخش بهترین فیلم بلند مبلغ ده هزار یورو، بهترین فیلم اول مبلغ پنج هزار یورو و بهترین فیلم کوتاه مبلغ دو هزار یورو بودجه ی حمایتی برای تولید اثر بعدی و همچنین جوایز ارزنده دیگر اهدا خواهد کرد.
علاقه مندان میتوانند برای حضور در بخش مسابقه ی این فستیوال آثار خود را از طریق پلتفرم filmfreeway و یا وبسایت فستیوال www.IFFV.at به دفتر جشنواره ارسال کنند.
فُروم بینافرهنگی فیلم وین برای ترویج هنر، فرهنگ، سینما و به ویژه تبادل فرهنگی در عرصه ی بین المللی تأسیس شده است. این موسسه با هدف ارائه فیلم های مستقل و ترویج تعامل بین هنرمندان، هنردوستان و فعالین عرصه ی سینما شکل گرفته و به ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به‌ ویژه ترویج مشارکت در آموزش سینما و صنعت فیلم و همچنین ایجاد همکاری‌های بین‌المللی با سایر انجمن‌ها و موسسات مشابه اختصاص دارد.
به همین منظور و برای گسترش تعامل بینافرهنگی میان اتریش و ایران، جشنواره فیلم های ایرانی وین از سال 2022 به صورت سالانه برگزار خواهد شد. این انجمن در طول سال از پروژه های سینمایی حمایت می کند و جشنواره ها، کارگاه ها، سمینارها و نمایش فیلم را در برنامه سالانه خود دارد.


کد مطلب: 1574

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/1574/فاطمه-معتمد-آریا-رئیس-هیات-داوران-فستیوال-فیلم-های-ایرانی-وین

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir