۰
plusresetminus
به بهانه هجمه‌های روزهای اخیر؛

مهران مدیری بزرگ تر از آن است که تخریبش کنید

مهران مدیری آنقدر بزرگ است و آنقدر در دل این مردم محبوبیت دارد که همگی هم بسیج شوید نمی توانید سر سوزنی از محبوبیت او بکاهید.
مهران مدیری بزرگ تر از آن است که تخریبش کنید

آرت کافکا در مطلبی پیرامون هجمه های اخیر به مهران مدیری نوشت: همکاران گرامی، رسانه های محترم! در این روزهای بد اگر نمیتوانیم حال همدیگر را خوب کنیم لااقل دلیل حال بد هم نباشیم.
.
مهران مدیری آنقدر بزرگ است و آنقدر در دل این مردم محبوبیت دارد که همگی هم بسیج شوید نمی توانید سر سوزنی از محبوبیت او بکاهید. وقتی از صحت و سقم مطلبی اطلاع ندارید با چه وجدانی اقدام به انتشار آن میکنید؟ مطرح شدن، لایک و فالور گرفتن به چه قیمتی!؟ به قیمت رسانه ای زرد شدن!؟ به قیمت زیر پا گذاشتن شرافت و ارزش های انسانی!؟ چرا همه از مهران مدیری انتظار دارین!؟ مگر مدیری رییس جمهور این مملکت است!؟ مگر مدیری وزیر ارشاد این مملکت است!؟ مگر مدیری رئیس کمیته امداد است!؟ چه ذهن فراموشکاری دارین! او که همواره در کارهای خیر و کمک به هنرمندان پرچم دار بوده، به این زودی فراموش کردید که کلیه عواید کنسرت خود را برای یتیم خانه ها شیر خشک خرید؟ صحبت های اخیر همسر مرحوم داوود اسدی، ماندانا سوری، گوهر خیراندیش، رامین پرچمی و... به این زودی فراموش کردین؟؟ بزرگ سینما که اخیرا به مهران مدیری حمله کردین، آن بخش صحبت هایتان که در حمایت از هنرمندان ممنوع الکار بود اینقدر زیبا بود که در همین صفحه هم منتشر شد ولی چرا دیواری کوتاهتر از دیوار مدیری پیدا نکردید؟
.
مهران مدیری به هر دلیلی که جز خودش به هیچکس مربوط نیست برنامه را ادامه داد ولی چرا شما و آقازاده تان رفتین!؟ اگر شما حرف و عملتان یکی بود همان زمان که دعوت شدین به نشانه اعتراض و در حمایت از هنرمندان ممنوع الکار، در برنامه حاضر نمی شدید و آن زمان موضوع را رسانه ای می کردید!! می دانید این اقدام شما چقدر می توانست گام موثری باشد؟ نکردید چون میدانستید که اگر بکنید محتملا به طور غیر رسمی خودتان هم ممنوع الکار می شوید! پس چرا کاری که خودمان شهامت انجامش را نداریم انتظار داریم مدیری انجام دهد!؟ چهل سال است که همه مرگ را حق می دانیم ولی نه برای خودمان برای همسایه! چهل سال است که فقط از یک جای امن اعتراض کردیم و شعار دادیم! عزیزان حال همدیگر را بد نکنیم، به قیمت دیده شدن و مطرح شدن هر موضوعی را منتشر نکنیم. بین مردم و هنرمندان شکاف ایجاد نکنیم این تفرقه و نفاق مطلوب کسانی هست که از همبستگی مردم و هنرمندان در هراسند، لطفا لطفا لطفا اگر حال همدیگر را خوب نمی کنیم دلیل حال بد هم نشویم.
  https://cinemaideal.ir/vdch.mnzt23nqxftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما