۰
plusresetminus
به بهانه حضور «قهرمان» با بازی امیر جدیدی در فستیوال کن؛

فرشی بر بازیگر خوش نقش

فرشی بر بازیگر خوش نقش
هفت صبح به بهانه حضور «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی و با بازی «امیر جدیدی» نوشت: امیر جدیدی از معدود بازیگرانی است که با وسواس به پیشنهادها پاسخ می‌دهد و حالا تنها بازیگر مطرحی است که در سریالی بازی نکرده؛ او را به عنوان چهره هفته برگزیدیم به این دلیل که به زودی روی فرش قرمز جشنواره کن خواهد رفت.

او سال پیش در «قهرمان» اصغر فرهادی بازی کرد و حالا وقت آن است که بار دیگر نامش سر زبان ها بیفتد. قهرمان اصغر فرهادی، ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۲ تیر برای اولین بار در سالن گرند لومیر فستیوال کن به روی پرده خواهد رفت.

داستان فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می‌شود، متوجه می شود نامزدش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می گیرد از این پول برای پرداخت بدهی اش استفاده نکند...

امیر جدیدی نخستین بار در فیلم «آفریقا» هومن سیدی درخشید و بازی در نقش یک جوان ماجراجو در فیلم «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داوودی باعث شد نام امیر جدیدی فراگیر شود. او در این فیلم بخشی از جوان های امروزی را نمایندگی می کرد؛ این حس سمپات و نیز قیافه و صدای جدیدی که یادآور قهرمان های محبوب سینمایی است، از جمله عوامل محبوبیت او شد.

جدیدی از جمله بازیگرانی است که سعی کرده انتخاب بد کم داشته باشد. به همین خاطر است که در کارنامه او تعداد نقش و فیلم های خوب به مراتب بیشتر است. «من»، «اژدها وارد می‌شود»، «قاتل اهلی»، «عرق سرد»، «تنگه ابوقریب»، «قانون مورفی» و «روز صفر» نتیجه سخت گیری های او در انتخاب نقش هاست. جدیدی برای «تنگه ابوقریب» و «عرق سرد» سیمرغ گرفته.
.
عکس: حسن کمالی
  https://cinemaideal.ir/vdcfivdcaw6dc.giw.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما