۰
plusresetminus
شرایط ویژه میزبانی سینماهای مردمی «فجر۳۹»
مذاکرات میان مسئولان سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر و متولیان حوزه فروش بلیت و سینماداران، برای میزبانی ایمن از مخاطبان مردمی در این دوره از جشنواره، شرایط ویژه‌ای را رقم زده است.
پس از چراغ سبز رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت طی بازدید از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر برای میزبانی از مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، احتمال فعال شدن بخش مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قوت گرفته است.
همچنین درباره نحوه فروش بلیت برای سینماهای مردمی و نیز ساز و کار اجرایی این بخش در جشنواره سی و نهم برگزار شده است و امسال به دلیل کرونا و محدودیت‌ها قرار نیست مثل سال‌های گذشته بلیت‌های بخش مردمی به صورت سری فروخته شود، سالن‌های مردمی به شکل یک سوم ظرفیت میزبان مخاطبان خواهد بود و مخاطبان باید بلیت‌ها را تکی بخرند، تمام بلیت‌ها هم به شکل آنلاین فروخته می‌شود.
همچنین خرید بلیت به صورت گیشه‌ای امکان‌پذیر نیست دیگر خبری از صف‌های خرید بلیت در مقابل سینماها نخواهد بود و به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی و انجام ضدعفونی سالن‌های سینما فاصله بین سانس‌ها بیش از یک ساعت خواهد بود./مهر https://cinemaideal.ir/vdcei.8vjjh8zbb9.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما