۰
plusresetminus
مجبور به همکاری با منوچهر هادی شدیم!/ گلزار و سیدی با این کارگردان ادامه نمی‌دهند
هومن کبیری تهیه‌کننده سریال «گیسو» درباره همکاری اجباری خود با منوچهر هادی به عنوان کارگردان این سریال و چالش‌های پیش رو برای ادامه این همکاری گفت.

وی درخصوص ادامه با منوچهر هادی گفت: علیرغم میل باطنی من فصل دوم عاشقانه با عنوان «گیسو» به طور جدی از طرف دوستان و همکاران به ویژه محمدرضا گلزار مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.

این در شرایطی بود که به خاطر یکی دو اثر اخیر آقای هادی، از سوی پلتفرم برای کارگردانی ایشان تردیدهایی به وجود آمد و البته یک بار هم منجر به فسخ قرارداد شد. به هر حال با همه این پالس های منفی، در زمانی که مصمم به تعویض کارگردان بودم، محمدرضا گلزار نکته‌ای را مطرح کرد که شاید اگر فرصت جدیدی به کارگردان بدهیم و موجب دل‌شکستگی نشویم اتفاق خوبی رخ دهد و بگذریم که خود گلزار هم بعداً از این اتفاق پشیمان شد.

پلتفرم ملاحظاتی در خصوص کارگردان داشت اما از آنجا که تصمیم درباره اثر بر عهده اینجانب بود ضمن توجه به درخواست‌های پلتفرم تصمیم نهایی را هم خودم گرفتم.

چند نفری تمایل نداشتند جلوی دوربین منوچهر هادی بروند، البته یکی دو نفر به دلایل حرفه‌ای و حضور در فصل اول مجاب شدند و یکی دو نفر هم عطایش را به لقایش بخشیدند. تنها کسی که هنوز از کارگردانی منوچهر هادی رضایت داشت فرزاد فرزین عزیز و بامحبت بود.

وی در خصوص ادامه سریال گیسو گفت: باید تا پایان سریال صبر کنیم و متناسب با بازخوردها و نظر مخاطبین تصمیم بگیرم ولی آنچه که کاملا مشخص است به دلیل اینکه بازیگران اصلی هومن سیدی و محمدرضا گلزار که فصل اول «گیسو» هم با ضمانت من، قبول به حضور کردند حاضر به ادامه همکاری با منوچهر هادی نیستند و پلتفرم هم نظر مساعدی به همکاری دوباره با ایشان در گیسو ندارد و با اینکه من از صمیم قلب او را دوست دارم اگر فصل بعدی در کار باشد به دلایل فوق در خدمت این کارگردان نخواهیم بود.
  https://cinemaideal.ir/vdchtwnqd23n6.ft2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما