۰
plusresetminus
داوران جشنواره ترایبکا ۲۰۲۱ معرفی شدند
جشنواره فیلم ترایبکا اسامی داوران بیستمین دوره خود را اعلام کرد.
.
به گزارش ورایتی؛ شارون استون، پاتریشیا آرکت، سنا لتن، وارینگتون هودین، دلوری لیندو، الیجا وود، برایان کرانستون، آن دری هالند، مارگارت چو و هری نِف به عنوان داوران بیستمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا انتخاب و معرفی شدند.
.
هیات داوران باید فیلم‌های برنده را در بخش‌های مختلف از جمله بهترین فیلم، فیلم‌های جذاب، بازی و پادکست‌های جدید انتخاب کنند. این جشنواره امسال ۱۴ بخش رقابتی دارد.
.
جین روزنتال که در کنار رابرت دنیرو یکی از بنیانگذاران این جشنواره است گفت: قصه‌گویان جمع می‌شوند تا یکدیگر را تحسین کنند و از رشد یکدیگر الهام بگیرند و به این منظور گروه داوران ما می‌آیند تا از هنرمندان دیگر تجلیل کنند و به حمایت آنها بپردازند.
.
پیشتر اعلام شده بود که این جشنواره امسال جایزه صدای هری بلافونته برای عدالت اجتماعی را به استیسی آبرامز برای خدمات و تعهدی که در مبارزه با بی‌عدالتی داشته است اهدا می‌کند.
.
در بخش اهدای جایزه نورا افرون که به فردی اهدا می‌شود که روح و بینش این فیلمساز و نویسنده بیاد ماندنی را در آثارش زنده نگه داشته باشد امسال شارون استون، پاتریشیا آرکت، مالی اشر، لسلی دیسکون و جودیت گودریچ گروه داوری انتخاب برنده امسال را تشکیل می‌دهند.
.
در بخش رقابتی فیلم بلند داستانی برایان کرانستون، آنا لیلی امان‌پور، درک سیانفرانس، آن دری هالند و اریکا هاگینز تصمیم گیرنده خواهند بود.
.
در بخش رقابتی بهترین فیلم بلند بین‌المللی نیز داوران شامل لسلی کلاینتربگ، ملیسا لئو، دلوری لیندو، الکساند پرین و پیتر اسکارلت هستند.
.
جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا امسال برای نخستین بار در تاریخ جشنواره‌های سینمایی شاخه بهترین پادکست را راه‌اندازی کرده و پادکست‌های منتخب آن دربرگیرنده مجموعه‌ای از پادکست‌های داستانی و غیرداستانی است.
.
این جشنواره پس از آنکه سال پیش به صورت مجازی برگزار شد، امسال به صورت فیزیکی و در فضای باز برگزار می‌شود و برگزارکنندگان با همکاری اداره بهداشت و درمان ایالت نیویورک پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا را اجرا می‌کنند.
.
پیشتر اعلام شده بود فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها، که در بخش هفته منتقدان ترایبکا نمایش داده می‌شود، از جمله ۶۶ فیلم این دوره جشنواره خواهد بود.
.
جشنواره ترایبکا ۲۰۲۱ از ۹ تا ۲۰ ژوئن (۱۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.
  https://cinemaideal.ir/vdcjfmeazuqet.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما