۰
plusresetminus
فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» هفته آینده کلید می‌خورد
کار تولید قسمت پنجم «ایندیانا جونز» از هفته آینده در بریتانیا شروع می‌شود.
.
به گزارش ددلاین، منابع نزدیک به تولید پروژه جدید «ایندیانا جونز» تایید کرده‌اند که فیلمبرداری این فیلم از هفته آینده در بریتانیا شروع می‌شود.
.
در حالی که قسمت پنجم این فیلم هنوز عنوان ندارد اما این دنباله از مجموعه فیلم‌های محبوب لوکاس فیلم که حالا زیر چتر دیزنی فعالیت می‌کند، به زودی در استودیو پاین‌وود و دیگر لوکیشن‌های بریتانیا کلید می‌خورد.
.
هریسون فورد که این هفته نزدیک استودیو پاین‌وود دیده شد همچنان نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. مدس میکلسن، فیبی والر بریج، بوید هالبروک، شانتی رنی ویلسون و توماس کرچمان دیگر بازیگران فیلم هستند.
.
جیمز منگولد کارگردان «لوگان» و «فورد علیه فراری» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و استیون اسپیلبرگ که کارگردان قسمت‌های قبلی بود اکنون یکی از تهیه کنندگان فیلم است.
.
جان ویلیامز که در ۴۰ سال اخیر ساخت آهنگ هر یک از فیلم‌های این مجموعه را برعهده داشت ساخت آهنگ این فیلم را نیز برعهده دارد.
.
جزییات داستانی فیلم «ایندیانا جونز ۵» کاملاً مخفی نگه‌داشته شده ولی برخی گزارش‌ها حاکی از این است که قلعه بامبرگ از لوکیشن‌های فیلم خواهد بود و داستان فیلم در دهه ۱۹۶۰ می‌گذرد و موضوع آن رقابت‌های فضایی است.
.
هریسون فورد که اکنون ۷۸ ساله است آخرین بار سال ۲۰۰۸ با فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستال» در این نقش ظاهر شد. آن فیلم با وجود نقدهای مثبت و منفی موفق شد تا نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار فروش را ثبت کند.
.
تاریخ اکران «ایندیانا جونز ۵» برای ۲۹ جولای ۲۰۲۲ تعیین شده است.
  https://cinemaideal.ir/vdchtknqd23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما