۰
plusresetminus
میهمانان تکراری که برای تلویزیون حاشیه آفرینی می‌کنند

مزیت دعوت‌های چندباره از فیروز کریمی چیست؟

مزیت دعوت‌های چندباره از فیروز کریمی چیست؟
حرف‌های تکراری فیروز کریمی و البته مسئله‌دارش در برنامه "خندوانه" هم تنورِ این حاشیه‌ها و چالش‌ها را گرم‌تر کرد. اگر کنایه‌های مرجانه‌ گلچین برای واکسن‌زدن در عیدانه "مثل ماه"، حمله مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال "گاندو" در برنامه عیدانه شبکه سه را کنار بگذاریم، فیروز کریمی یک تنه، سیمرغِ بلورین حاشیه‌سازترین میهمانان ویژه‌برنامه‌های عید فطر تلویزیون را به خودش اختصاص می‌دهد. وقتی از لفظ "بیکار" برای نویسندگان استفاده می‌کند و البته خداداد عزیزی و رامبد جوان هم او را با سکوت و قهقهه‌شان همراهی می‌کنند.

رامبد جوان در فضای‌مجازی از نویسندگان عذرخواهی و به این عبارت اشاره کرد که "لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیرقابل کنترل شد و متأسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متأسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است."

این نکته قابل تأمل مرا یادِ بسیاری از گاف‌های زنده و ضبطی تلویزیون می‌اندازد که ناظر کیفی واقعاً کجاست؟ از طرفی مگر این برنامه ضبطی نبوده و آقای جوان هم همه‌کاره این برنامه نیستند پس چرا قبل از پخش مراقبِ این تیکه موهن نبوده‌اند! یا شاید هم در دورانِ فراز و فرودهای "خندوانه" مثل بسیاری از برنامه‌سازهای دیگر می‌خواستند اول وایرال شوند و بعد به یک عذرخواهی بسنده کنند.

نباید این نکته را نادیده بگیریم که فیروز کریمی تا الان چندین بار در قالبِ مسابقه به همراه خانواده‌اش و غیر از آن در خندوانه حضور پیدا کرده است. همچنین جالب است در همین برنامه "خندوانه" خاطره‌ای تعریف می‌کند که چند صباحِ قبل در برنامه "دورهمی" مهران مدیری هم همین روایت را تکرار کرد. یا در برنامه یلدایی "کودک شو" و ویژه برنامه "زوجی نو" حاضر شد و باز خاطره جیگرکی معروف را در هر دو جا، تکرار کرد. به نظر می‌رسد در اتاق فکر برنامه‌سازها جایی برای شناسایی درست و روانشناسی دعوت از میهمان خالی است؛ میهمانانی که حرف تازه‌ای ندارند اما برای پُرکردن آنتن، می‌آیند و حاشیه‌ساز هم می‌شوند./تنسیم https://cinemaideal.ir/vdcicwaq2t1a5.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما