۰
plusresetminus
مارتین اسکورسیزی بیانیه داد

آغاز فیلمبرداری جدیدترین فیلم اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» را شروع کرد.
آغاز فیلمبرداری جدیدترین فیلم اسکورسیزی
اسکورسیزی در بیانیه‌ای گفت:«هدف او از ساخت قاتلان ماه کامل جاودانه ساختن بخشی از تاریخ آمریکاست که نباید به فراموشی سپرده شود.»
.
خبر شروع فیلمبرداری را کمپانی اپل، تهیه کننده پروژه تایید کرد. فیلمبرداری از روز نوزدهم آوریل آغاز شده است. داستان «قاتلان ماه کامل» که برگرفته از کتاب غیرداستانی و پرفروش دیوید گرن است در دهه بیست میلادی در اوکلاهما رخ می‌دهد. و راوی قتل‌های زنجیره‌ای بومیان این منطقه است که به دلیل مالکیت زمین‌های نفت‌خیز به ثروتمندترین آدم‌های جهان تبدیل شده اند.
.

اسکورسیزی در بیانیه خود نوشت:«هیجان زده ایم که سرانجام فیلمبرداری قاتلان ماه کامل در اوکلاهما آغاز شد. اینکه بتوانیم این داستان را در سرزمینی که این وقایع روی داده است بیان کنیم ، برای ما بی نهایت اهمیت داشت و حیاتی بود که به ما اجازه بدهند تصویری دقیق از آن زمان و مردم به تصویر درآوریم. ما از اپل ، دفتر فیلم و موسیقی اوکلاهما و روزنامه اوسیج نیشن ، به ویژه همه مشاوران , مشاوران فرهنگی اوسیج در دورانی که خود را برای فیلمبرداری آماده می کردیم سپاسگزاریم. ما از شروع کار با بازیگران و گروه تولید محلی خود برای جان بخشیدن به این داستان روی پرده و جاودان کردن زمانی از تاریخ آمریکا که نباید فراموش شود ، هیجان زده هستیم.»

در «قاتلان ماه کامل» لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلدستون و... ایفای نقش خواهند کرد.
دی کاپریو نقش ارنست برکهات را ایفا می‌کند، خواهرزاده یک مرتع دار ثروتمند با بازی رابرت دنیرو. جسی پلمونس ایفاگر نقش تام وایت است یکی از نیروهای جدید سازمان فدرال آمریکا.گلدستون نقش همسر ارنست را دارد که اهل اوسیج است.فیلمنامه را اریک راث نوشته.راث در جدیدترین مصاحبه خود گفت که نقش جسی و دی کاپریو از جنبه اهمیت داستانی هم اندازه است.
  https://cinemaideal.ir/vdcht-nmd23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما