۰
plusresetminus
بهترین انیمیشن‌های سال معرفی شدند

هفت جایزه برای «روح»

هفت جایزه برای «روح»
انیمیشن «روح» محصول کمپانی پیکسار با کسب ۷ جایزه در جوایز آنی ۲۰۲۱ به‌عنوان یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های سال انتخاب شد.

با معرفی برندگان چهل و هشتمین جوایز آنی (48th Annie Awards) بهترین انیمیشن‌های سال پیش انتخاب و معرفی شدند و انیمیشن «روح» (Soul) علاوه بر کسب عنوان بهترین انیمیشن بلند، جایزه بهترین موسیقی، فیلمنامه، انیمیشن شخصیت، اف‌ایکس، استوری بورد و تدوین را هم از آن خود کرد.

این چهل و هشتمین باری بود که جوایز آنی که از سوی انجمن فیلم‌های بین‌المللی انیمیشن اهدا می‌شود، بهترین‌های سال پیش را انتخاب کرد. «گرگ‌ران‌ها» (Wolfwalkers) هم موفق به کسب ۵ جایزه شد که بهترین فیلم بلند مستقل از جمله آن‌ها بود. جایزه بهترین کارگردانی انیمیشن بلند، طراحی تولید، طراحی شخصیت و بهترین صداپیشگی هم به این فیلم رسید.

در بخش تلویزیونی هم برنده برتر سریال «هیلدا» (Hilda) از نتفلیکس بود که ۳ جایزه را از آن خود کرد. جایزه بهترین سریال برای کودکان پیش دبستانی نیز به «ماجراهای پدینگتون» (The Adventures of Paddington) اهدا شد و سریال «مندالورین» (The Mandalorian) دیزنی پلاس نیز بهترین انیمیشن شخصیت‌محور لایو اکشن شد.

نامزد‌های اسکار بهترین انیمیشن امسال «روح» (Soul)، «گرگ‌ران‌ها» (Wolfwalkers)، «به پیش» (Onward)، «روی ماه» (Over the Moon) و «شان گوسفنده: فارماگدون» (A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon) هستند.
  https://cinemaideal.ir/vdcebe8nijh8w.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما