۰
plusresetminus
مریل استریپ افسانه‌ای نمایشنامه‌خوانی می‌کند

بازیگر مشهور سینما مریل استریپ به همراه مری-لوئیز پارکر در یک مجموعه نمایشی آنلاین ایفای نقش می‌کنند که نام این مجموعه «نوری بر نمایش‌ها» است.

به گزارش ایران تئاتر مریل استریپ، مری-لوئیز پارکر،کیانو ریوز،کارلا گوجینو، بهار امسال در یک مجموعه نمایشی آنلاین حضور دارند.

این مجموعه با  «نمایشنامه عید شکرگزاری» نوشته  لاریسا فستهورس و به کارگردانی  لی سیلورمن به صورت آنلاین پخش خود را آغاز کرد. در این نمایش کیانو ریوز و بابی کاناواله ، عالیه شوکت و  هیدی  شرک ایفای نقش می‌کردند.

نمایش بعدی که روز هشتم آوریل پخش می شود نامش است « عصبانی ، سرسخت و بی شرمانه زیبا» نوشته پرل کلیج و به کارگردانی کامیلا براون و با حضور دبی آلن و فلیسیا راشد اجرای آنلاین می‌شود.
مریل استریپ در«الیزابت عزیز» نوشته سارا روهل در کنار کوین کلاین ایفای نقش می‌کند. از دیگر نمایش‌های آنلاینی که اجرا خواهد شد می‌توان اشاره کرد به «قتل‌های ایالت اوهایو»نوشته آدرین کندی،«والتس بالیتمور» نوشته پائولا وگر که مری-لوئیز پارکر در این نمایش حضورخواهد داشت.

زمان پخش این نمایش‌ها به مرور اعلام خواهد شد.مریل استریپ یکی از پرافتخارترین بازیگران سینما در جهان است که رکورد نامزدی اسکار را در میان بازیگران زن با 21 نامزدی دارد. https://cinemaideal.ir/vdcakany149nm.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما