۰
plusresetminus
حذف اولین قسمت برنامه «منو بشناس»

در حالی که قرار بود اولین قسمت از برنامه «منو بشناس» با اجرای فرزاد فرزین و با حضور باران کوثری، آرمان درویش و محمدرضا غفاری شب گذشته از پلتفرم ‌های روبیکا و آیگپ پخش شود، همراه اول اعلام کرد که پخش آن از فردا آغاز می ‌شود.

در متن همراه اول آمده است: همراهان عزیز به دلیل مشکل فنی پیش آمده، قسمت اول ویژه برنامه «منو بشناس» ۶ فروردین پخش می ‌شود و در پیام دیگر رضا یزدانی، علی اوجی، نرگس محمدی و گروه رستاک را به عنوان مهمانان قسمت اول این ویژه برنامه معرفی کرد!

ظاهرا و بنابر اعلام خبرگزاری صبا پخش این برنامه به خاطر حواشی آخرین ویدئو باران کوثری در جشنواره فیلم فجر حذف شده و این قسمت از برنامه که با حضور باران کوثری، آرمان درویش و محمدرضا غفاری ضبط شده، به آرشیو پیوسته و پخش آن به طور قطعی امکان پذیر نخواهد بود.

گفتنی است در حاشیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر یک خانم آمر با سوالی درباره مقوله حجاب، باران کوثری را مورد خطاب قرار می ‌دهد که در نهایت باران کوثری می ‌گوید: «حجاب جز فرهنگ مملکت من نیست» واکنش‌ ها به این ویدئو در حدی بود که طبق گمانه‌ زنی ‌ها حذف نام این بازیگر از لیست نامزدهای فجر ۳۹ نیز تحت تاثیر این ویدیو بوده است.
  https://cinemaideal.ir/vdcficdjaw6dx.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما