۰
plusresetminus
ران سیفس جونز، بازیگر برنده جایزه امی برای سریال «این ما هستیم» در ۶۶ سالگی درگذشت.
ران سیفس جونز بازیگر برنده امی درگذشت
ران سیفس جونز، بازیگر برنده جایزه امی برای سریال «این ما هستیم» در ۶۶ سالگی درگذشت.
 
به گزارش  سینماایده آل به نقل از ورایتی، ران سیفس جونز، بازیگر برنده جایزه امی که برای بازی در نقش ویلیام هیل در سریال «این ما هستیم» شبکه NBC شناخته می‌شد، درگذشت. وی ۶۶ ساله بود.

گفته شده وی به دلیل مشکل ریوی طولانی مدت از دنیا رفته است.

در بیانیه درگذشت وی آمده است: او کار خود را در کافه شاعران نویوریکان آغاز کرد و عشقش به صحنه در تمام دوران حرفه‌ای‌اش وجود داشت، از جمله بازی‌اش در «کلایدس» در برادوی که اخیرا نامزد تونی شد و جایزه درام دسک را کسب کرد.

جونز در «این ما هستیم» نقش ویلیام هیل پدر بیولوژیکی راندال پیرسون (استرلینگ کی. براون) را بازی کرد. او در طول دوران حرفه‌ای خود ۴ نامزدی امی به دست آورد که ۲ مورد از آنها برای نقش‌های مهمان در یک سریال درام در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ بود. دختر جونز، یاسمین، هم اولین جایزه امی خود را برای بازی فوق‌العاده در یک مجموعه کوتاه کمدی یا درام به دست آورد. سال ۲۰۲۰، این زوج به اولین زوج پدر و دختری بدل شدند که در یک سال هر ۲ موفق به کسب جایزه امی شدند.

در ماه مه ۲۰۲۲، جونز درباره بازگشتش به عنوان ویلیام برای قسمت ماقبل آخر «این ما هستیم» گفته بود: فقط پایان می‌تواند زیبا باشد. اگر آنها را همان طور که هستند بپذیرید، همیشه غمگین نیستند، می‌توانند بسیار زیبا باشند. این تکه‌های کوچک او در طول اپیزود است، جایی که شما احساس زیادی نسبت به ویلیام دارید بدون اینکه او چیز زیادی بگوید. همه اینها بسیار بصری و زیبا بود، از جهاتی تقریباً شبیه یک فیلم صامت بود ... .

از دیگر برنامه‌های تلویزیونی جونز می‌توان از سریال «حقیقت گفته شده» اپل که در آن او نقش پدر پاپی بازی کرده، «نظم و قانون: جنایت سازمان یافته» و «در جستجوی آلاسکا» اشاره کرد. وی در سریال «لوک کیج» مارول و «مستر ربات» هم بازی کرده بود.

وی همچنین در فیلم‌هایی چون «دولمیت نام من است»، «روزهای سگی»، «در سراسر جهان»، «او بازی کرد»، «رذل و دوست‌داشتنی»، «تقویم تعطیلات» و «نیمه نلسون» جلوی دوربین رفته بود.
 
 
https://cinemaideal.ir/vdce.n8xbjh8vf9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما