۰
plusresetminus
جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۳ کارش را با نمایش مستند زندگی سیلوستر استالونه به پایان می‌برد.
زندگی سیلوستر استالونه در شب پایانی «تورنتو» روی پرده می‌رود
جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۳ کارش را با نمایش مستند زندگی سیلوستر استالونه به پایان می‌برد.
 
به گزارش سینماایده آل به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) فیلم مستند «اسلای» درباره سیلوستر استالونه از نتفلیکس را به‌عنوان نمایش اختتامیه دوره امسال خود انتخاب کرد.

این فیلم ۱۶ سپتامبر و در پایان چهل و هشتمین دوره جشنواره تورنتو که از ۷ تا ۱۷ سپتامبر برگزار می‌شود، اولین نمایش جهانی خود را خواهد داشت.

«اسلای» به کارگردانی تام زیمنی، به زندگی سال‌های آغازین فعالیت استالونه در نیویورک می‌پردازد؛ سفری درباره حرفه سینمایی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده که با «راکی» برنده جایزه بهترین فیلم سال ۱۹۷۶ شد و نیز به زندگی شخصی او در این مسیر توجه دارد.

دنباله‌های «راکی»، فیلم‌های «رمبو»، «مرد خرابکار»، «صخره‌نورد»، «سرزمین پلیس»، «نقشه فرار»، «بی‌مصرف‌ها» و «کرید» که نامزدی اسکار بازیگر نقش مکمل مرد سال ۲۰۱۶ را برای او به ارمغان آورد، از دیگر فیلم‌های وی هستند.

استالونه اکنون در سریال استریم «تولسا کینگ» بازی می‌کند.

کامرون بیلی، مدیر جشنواره تورنتو داستان استالونه را داستان استقامت و پیروزی خواند و گفت استالونه نشانه‌ای پاک نشدنی در دنیای سینماست. وی افزود: «اسلای» با تجلیل از میراث یک نماد واقعی، مخاطبان را به سفری صمیمی در زندگی استالونه می‌برد. او سنگ محکی فرهنگی است که نزدیک به نیم قرن بر سینما تاثیر گذاشته و این فیلم کاوشی غیرمنتظره و صمیمانه از مردی است که در پشت یک ستاره اکشن قرار دارد.
 
https://cinemaideal.ir/vdcg.x9wrak97xpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما