۰
plusresetminus
با حمایت عمارت نوفل لوشاتو؛

چهار فیلم کوتاه ساخته می شود

پیش تولید چهار فیلمنامه کوتاه به تهیه‌کنندگی داود نامور، مدیر عمارت نوفل لوشاتو آغاز شد.
چهار فیلم کوتاه ساخته می شود
پیش تولید چهار فیلمنامه کوتاه به تهیه‌کنندگی داود نامور، مدیر عمارت نوفل لوشاتو آغاز شد.

به گزارش سینماایده آل به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، به منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان پس از انتشار فراخوان تهیه و تولید فیلم کوتاه، بیش از ۱۰۰ فیلمنامه از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که از این میان چهار فیلمنامه انتخاب و وارد مرحله ساخت و تولید شد.

داود نامور، مدیر عمارت نوفل لوشاتو با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم آوردن زمینه رشد و اعتلای سینمای نوین ایران و ایجاد سبد متنوعی از آثار، رویکرد «آسیب شناسی اجتماعی» در انتخاب فیلمنامه‌ها مورد توجه قرار گرفت. همچنین پتانسیل فیلمنامه برای تبدیل شدن به یک فیلم کوتاه موفق از جمله دیگر عوامل انتخاب فیلمنامه‌ها بوده است.

مدیر آکادمی هنرهای اجرایی افرا ادامه داد: ایجاد عدالت فرهنگی برای سینماگران جوان، شناسایی و معرفی استعدادها و ارج نهادن به تلاش­‌های فعالان انواع مشاغل سینمایی، تقویت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی آینده‌نگر و اندیشمند در سینمای کشور و تقویت چرخه عرضه فیلم کوتاه با فراهم کردن زمینه‌های بازاریابی داخلی و خارجی از مهمترین دلایل انتشار این فرخوان بوده است.

اسامی فیلمنامه‌های انتخاب شده به شرح زیر است:
۱‌. فیلمنامه «لالایی آرزو»/ نویسنده و کارگردان: آمین صحرایی
۲. فیلمنامه «سکوت و دیگر هیچ»/ نویسنده و کارگردان: امیر اسماعیلی
۳. فیلمنامه «جشن شب»/ نویسنده و کارگردان: مهدی سعیدی
۴. فیلمنامه «انتخاب ارغوان»/ نویسنده و کارگردان: سودابه جعفرزاد

بر اساس فراخوان مهلت ارسال مدارک تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ بود و فیلمنامه‌هایی با حداکثر مدت زمان ۲۰دقیقه واجد شرایط شرکت بودند.
 
https://cinemaideal.ir/vdca.onek49ni65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما