۰
plusresetminus
با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه»؛

«جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» به نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» Where the Tracks End به کارگردانی ارنستو کنترراس Ernesto Contreras در ژانر کمدی با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
«جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» به نمایش خانگی آمد
فیلم سینمایی «جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» Where the Tracks End به کارگردانی ارنستو کنترراس  Ernesto Contreras در ژانر کمدی با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
 
به گزارش سینماایده آل به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها درام سینمایی «جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.
 
«جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» محصول سال ۲۰۲۳ کشور مکزیک، به کارگردانی ارنستو کنترراس و نویسندگی آنجلس دونیت و خاویر پنالوسا، در مورد جورجینا یک معلم پرتلاش است که تصمیم دارد در زندگی کودکانی که در کلاس یک مدرسه در یکی از مناطق روستایی مکزیک تحصیل می‌کنند، تغییر ایجاد کند.
 
در درام خانوادگی و کمدی «جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» بازیگرانی چون آدریانا بارازا، فاطیما مولینا و گیرمو ویلگاس به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم علاوه براینکه زندگی را به شیوه ای ساده، واقع گرایانه و تکان دهنده به تصویر می کشد، یک داستان زیبا در مورد اهمیت آموزش است که بخشی از زندگی واقعی را نشان می‌دهد که چگونه شخصیت‌ها بدون اتفاقات قهرمانانه با آن سازگار می‌شوند و کنار می‌آیند.
 
«جایی که آهنگ ها به پایان می رسد» که امتیاز 7.2 را در سایت IMDB به دست آورده به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.
 
https://cinemaideal.ir/vdcj.tetfuqemmsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما