۰
plusresetminus
جای خالی ایده‌های جدید و ویژه در «خندوانه»

روزنامه خراسان در شماره امروز خود با اشاره به آغاز پخش فصل جدید برنامه «خندوانه» نوشت:خندوانه معمولا با ایده‌های جدید و جذاب، مخاطب را غافلگیر کرده است، بنابراین مخاطبان این برنامه انتظار داشتند سری هفتم خندوانه، با اتفاقات جدید و ویژه‌ای آغاز شود، اما سری جدید نیز با همان ساختار و شکل و شمایل قبل شروع شد، می‌دانیم که بعضی موضوعات جزو هویت این برنامه است، اما به هرحال «خندوانه» برای حفظ جذابیت خود، به ایده‌های خلاقانه نیاز دارد.

رامبد جوان در همان قسمت ابتدایی توضیح داد که در ادامه شاهد اتفاقات تازه‌ای در سری هفتم خواهیم بود و ظاهرا قرار نیست برنامه با همین روال پیش برود، اما لازم بود در افتتاحیه برنامه، آن هم در شب عید مبعث، شاهد شروع متفاوت‌تری باشیم. دکور نیز که معمولا با رنگ‌های شاد و با محوریت حفظ محیط زیست آماده می‌شد، در سری هفتم کمی تیره به نظر می‌رسید و جای رنگ‌های متنوع و شاد در گوشه‌گوشه استودیو خالی بود.

اما حضور شخصیت بامزه‌ای مانند «بایرام» با بازی نیما شعبان‌نژاد و به خصوص «جناب خان»، همچنان جزو بخش‌های جذاب «خندوانه» است. نمایش هر دو شخصیت تحت تاثیر شرایط فعلی، مربوط به شیوع کرونا و موضوعات مرتبط با آن بود. «بایرام» با همان لحن خاص همیشگی خود، دیدار بامزه‌ای با رامبد جوان داشت و «جناب خان» مثل همیشه با طنازی‌ها و شیرین‌کاری‌هایش، لحظات شاد و جذابی در برنامه به وجود آورد.
.
واکنش‌های مخاطبان به آغاز «خندوانه»، متفاوت بوده است. عده‌ای از کاربران شور و حال کمتر رامبد  نسبت به سری‌های قبل رامبد جوان مورد انتقاد قرار داده‌اند و عده‌ای دکور و فضای برنامه را نپسندیده‌اند. دسته‌ای دیگر از مخاطبان هم از بازگشت «خندوانه» ابراز خوشحالی و رضایت کرده‌اند.
  https://cinemaideal.ir/vdcicvap2t1a5.bct.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما