۰
plusresetminus
فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «عامه پسند» به دلیل حضور بازیگرانی چون مانی حقیقی، باران کوثری و فاطمه معتمد آریا فعلا اجازه اکران ندارند و پروانه نمایش به آن‌ها داده نمی‌شود.
منتظر اکران «ملاقات با جادوگر» و «عامه پسند» نباشید
فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «عامه پسند» به دلیل حضور بازیگرانی چون مانی حقیقی، باران کوثری و فاطمه معتمد آریا فعلا اجازه اکران ندارند و پروانه نمایش به آن‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش سینماایده آل؛ فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان قرار بود ابتدا به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز 1402 روی پرده سینماها برود، اما درست چند روز پیش از شروع اکران اعلام شد که این فیلم به دلیل ایجاد توازن ژانری فیلم‌های روی پرده، از فهرست فیلم‌های اکران نوروز حذف و فیلم «بچه‌های طوفان» جایگزین آن می‌شود.

در همان ایام مقرر شد که «ملاقات با جادوگر» در اکران عید فطر به نمایش دربیاید، اما بازهم خبری از اکران این فیلم نشد، گفته می‌شود دلیل اصلی مخالفت با نمایش این فیلم و کنار گذاشتنش از دو نوبت اکران به حضور مانی حقیقی در آن برمی‌گردد. حقیقی همراه با هستی مهدوی و امیرمهدی ژوله از بازیگران اصلی «ملاقات با جادوگر» هستند.

مانی حقیقی به دلیل موضع‌گیری‌هایش در اتفاقات اجتماعی/ سیاسی نیمه دوم سال 1401 و انتشار تعدادی ویدیو در آن ایام ممنوع التصویر است و از همین رو به فیلم‌هایی که این کارگردان/ بازیگر در آن‌ها حضور دارد تا اطلاع ثانوی مجوز داده نمی‌شود.

علاوه بر فیلم «ملاقات با جادوگر» فیلم «عامه پسند» هم با همین مشکل روبه روست. این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌های اکران اول تابستان نامش مطرح شد، اما شنیده می‌شود که به خاطر حضور فاطمه معتمد آریا و باران کوثری از جدول اکران حذف شده است.

فیلم «عامه پسند» سومین ساخته سینمایی سهیل بیرقی است که نخستین بار در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت، اما بعد از آن به دلیل تعطیلی سینماها به خاطر شیوع ویروس کرونا و همچنین در ادامه ترافیک اکران، فرصت نمایش پیدا نکرد./فیلم نیوز https://cinemaideal.ir/vdci.wapct1a5wbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما