۰
plusresetminus
پخش هفتگی مینی سریال هادی حجازی فر؛

زمان پخش سریال «عاشورا» مشخص شد

بالاخره طلسم پخش مینی‌سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر شکسته شد و قرار است در محرم و صفر به صورت هفتگی روی آنتن برود.
زمان پخش سریال «عاشورا» مشخص شد
بالاخره طلسم پخش مینی‌سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر شکسته شد و قرار است در محرم و صفر به صورت هفتگی روی آنتن برود.

به گزارش سینماایده آل؛ خبر پخش این سریال امروز یکشنبه 24 اردیبهشت درحالی منتشر شده که چند ساعت قبل، سایت‌های خبری از بی‌توجهی تلویزیون نسبت به این سریال گلایه کرده بودند.

خبرگزاری ایرنا گزارشی درباره نادیده گرفته شدن مینی‌سریال «عاشورا» توسط مدیران تلویزیون منتشر کرد که نویسنده آن، پخش نشدن این مینی‌سریال را فرصت‌سوزی و سرمایه‌سوزی تلویزیون به حساب آورده بود.

این گزارش در سایت‌های مختلف خبری دست به دست گشت تا اینکه چند ساعت بعد، سایت معاونت سیما به نقل از سیمافیلم، اعلام کرد که مینی‌سریال «عاشورا» قرار است ماه محرم و صفر به صورت هفتگی پخش شود.

با توجه به اینکه برای «عاشورا» پخش هفتگی در نظر گرفته شده، به نظر می‌رسد احتمالا قرار است جایگزین سریال «گیلدخت» شود و پنجشنبه یا جمعه شب از شبکه یک روی آنتن برود.
البته در ادامه خبر به این نکته اشاره شده که با شروع هفته دفاع مقدس، این مینی سریال مجددا به صورت شبانه پخش می‌شود.

درحال حاضر تدوین «عاشورا» به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله صداگذاری، اصلاح رنگ، موسیقی و جلوه‌های ویژه است.

مینی‌سریال «عاشورا» نسخه تلویزیونی فیلم «موقعیت مهدی» است که بخش‌های جامع‌تری از زندگی شهید مهدی باکری را به نمایش می‌گذارد. «موقعیت مهدی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن، بهترین صدابرداری، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین فیلم اول را گرفت.  https://cinemaideal.ir/vdcg.n9wrak9twpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما