۰
plusresetminus
مل گیبسون کارگردانی یک فیلم تعلیق آمیز با عنوان «خطر پرواز» را با بازی مارک والبرگ پذیرفت.
همکاری دوباره مارک والبرگ با مل گیبسون در یک فیلم معمایی
مل گیبسون کارگردانی یک فیلم تعلیق آمیز با عنوان «خطر پرواز» را با بازی مارک والبرگ پذیرفت.

به گزارش سینماایده آل به نقل از ورایتی، مل گیبسون و مارک والبرگ بار دیگر در یک فیلم با عنوان «خطر پرواز» با هم همکاری می‌کنند. گیبسون که پس از ساخت «ستیغ هکسا» بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند این فیلم را با بازی مارک والبرگ می‌سازد. این ۲ در فیلم «پدر استو» با هم جلوی دوربین رفته بودند.

«خطر پرواز» برای لاینزگیت ساخته می‌شود و گیبسون این پروژه را برای ارایه به کن می‌برد.
والبرگ در این فیلم قرار است در نقش خلبانی بازی کند که یک جنایتکار خطرناک را برای محاکمه می‌برد.

سال ۲۰۲۱ گیبسون خبر داده بود که به صندلی کارگردانی باز می‌گردد و قرار است قسمت پنجم فیلم اکشن کمدی «سلاح مرگبار» را بسازد.

از آثار شاخص گیبسون به عنوان کارگردان می‌توان به فیلم‌های «شجاع‌دل»، «مصائب مسیح» و «آپوکالیپتو» اشاره کرد. گیبسون پس از ۱۰ سال وقفه، با فیلم «ستیغ هکسا» به عرصه کارگردانی بازگشت. این فیلم با اقبال منتقدان و فروشی خوب روبه‌رو شد و دومین نامزدی او را برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی به همراه آورد.

به عنوان بازیگر او در سال ۲۰۲۲ در ۷ فیلم نقش‌آفرینی کرد که «پدر استو»، «روی خط» و «آخرین نگاه‌ها» از جمله آنها بود و برای ۲۰۲۳ فیلم «پسرهای تابستان» را در مرحله پس از تولید دارد.

در «پدر استو» که اوایل سال ۲۰۲۲ اکران شد مارک والبرگ در نقش یک بوکسور بازی کرده و گیبسون در نقش پدر وی ظاهر شده است. در کمدی «خونه بابا» یک و ۲ نیز این ۲ در نقش پدر و پسر بازی کرده بودند. https://cinemaideal.ir/vdch.knxt23nkmftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما