۰
plusresetminus
فیلم سینمایی«غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی پس از نمایش موفق در سینماهای کشور اکران آنلاین خود را از روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز می‌کند.
آغاز اکران آنلاین «غریب» در شبکه نمایش خانگی
فیلم سینمایی«غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی پس از نمایش موفق در سینماهای کشور اکران آنلاین خود را از روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز می‌کند.

به گزارش سینماایده آل؛ فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا اکران آنلاین خود را از روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه 1402 در پلتفرم‌ نماوا و فیلمنت به شکل همزمان آغاز می‌کند که برشی است از زندگی شهید محمد بروجردی که تابستان سال گذشته براساس فیلمنامه‌ای از حامد عنقا جلوی دوربین محمد حسین لطیفی رفت.

این فیلم بعد از حضور موفقیت آمیز در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و تصاحب سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز 1402 از 25 اسفندماه سال گذشته نمایش عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد.

فیلم «غریب» در طول مدت نمایش خود با در اختیار داشتن 434 سالن و نمایش در 10 هزار 226 سانس موفق شد گیشه خود را از مرز 9 میلیارد تومان عبور دهد. با این میزان فروش 224 هزار و 752 مخاطب به تماشای این فیلم نشستند.

در فیلم «غریب» بابک حمیدیان ایفاگر نقش شهید محمد بروجردی است. پردیس پور عابدینی که بیشتر مخاطبان او را  با سریال «آقازاده» به یادمی‌آوردند دیگر بازیگر اصلی این فیلم است. او برای بازی در نقش «کژال» در فیلم غریب موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره چهل و یکم را از آن خودش کند. مهران احمدی، رحیم نوروزی، زنده یاد حسام محمودی، فرهاد قائمیان، سامیه لک، مجید اسماعیلی و جعفر دهقان دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند. https://cinemaideal.ir/vdcc.0q1a2bq0xla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما