۰
plusresetminus
همزمان با پنجاه و هفتمین دوره؛

تجلیل از راسل کرو و جانی دپ در کارلووی واری 2023

جشنواره فیلم کارلووی واری امسال از راسل کرو و جانی دپ تجلیل می‌کند.
تجلیل از راسل کرو و جانی دپ در کارلووی واری 2023

جشنواره فیلم کارلووی واری امسال از راسل کرو و جانی دپ تجلیل می‌کند.


به گزارش سینماایده آل به نقل از اسکرین دیلی، راسل کرو در پنجاه‌و هفتمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری جایزه افتخاری می‌گیرد. این بازیگر استرالیایی برای کمک تاثیرگذار هنری بر سینمای جهان، جایزه گوی کریستال را می‌گیرد. این جایزه پیش‌تر به چهره‌هایی چون رابرت دنیرو، هلن میرن، جولین مور و سال پیش به جفری راش اهدا شده بود.

کرو همچنین در مراسم افتتاحیه این جشنواره که جمعه ۳۰ ژوئن خواهد بود با یک گروه موسیقی اجرا می‌کند. این جشنواره امسال بیستمین سال اکران فیلم «استاد و فرمانده» ساخته پیتر وایر را گرامی می‌دارد که از ۱۰ نامزدی اسکار ۲ جایزه را برد و کرو برای بازی در آن نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

این جشنواره همچنین اعلام کرد امسال در تریلر خود جانی دپ را خواهد داشت، تریلرهای جشنواره کارلووی واری معمولاً مهمانان برجسته دوره‌های قبلی را نشان می‌دهد، هلن میرن، جود لاو و هاروی کایتل در تریلرهای قبلی حضور داشتند. دپ سال ۲۰۲۱ با فیلم مستند «خمره طلا» ساخته جولین تمپل و «میناماتا» ساخته اندرو لویتاس در جشنواره حضور داشت.

کارلووی واری ۲۰۳ از ۳۰ ژوئن تا ۸ جولای (۹ تا ۱۷ تیر) برگزار می‌شود و در بخشی ویژه با عنوان «تولدی دیگر» با نمایش ۹ فیلم از نسل کارگردان‌های جوان، ادای احترامی می‌کند به فیلم‌های ایرانی و یک جایزه افتخاری ویژه هم به دانیلا کولارووا بازیگر چک اهدا خواهد کرد. https://cinemaideal.ir/vdcd.s0s2yt0oxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما