۰
plusresetminus
«جوزف کوئین» بازیگر سریال «چیزهای عجیب» در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله فیلم سینمایی «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» است.
معرفی جوزف کوئین به عنوان بازیگر جدید «گلادیاتور»

«جوزف کوئین» بازیگر سریال «چیزهای عجیب» در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله فیلم سینمایی «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» است.


به گزارش سینماایده آل به نقل از هالیوود ریپورتر، «جوزف کوئین» قرار است در فیلم جدید «گلادیاتور» در نقش کاراکالا امپراتور روم مقابل دوربین برود. قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور» در حالی در سال ۲۰۰۰ اکران شد که «راسل کرو» در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد و در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است.

شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و فیلم جدید با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد و قرار است «پاول مسکل» در نقش آن ظاهر شود. پیش از این حضور «دنزل واشنگتن» نیز در دنباله فیلم «گلادیاتور» اعلام شده بود.

«ریدلی اسکات» در اواخر سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که فیلمنامه دنباله «گلادیاتور» را قبلاً نوشته است و اضافه کرد که مولفه‌های کافی از نسخه اصلی برای پرداختن به ادامه داستان وجود دارد.

قسمت اصلی «گلادیاتور» در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

«ریدلی اسکات» در مصاحبه‌ای با نشریه امپایر به بهانه اکران فیلم «آخرین دوئل» اعلام کرده بود که پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، دنباله فیلم «گلادیاتور» را به سینما خواهد آورد.

طبق اعلام پیشین، دنباله‌ فیلم «گلادیاتور» که ۲۲ سال پس از قسمت اصلی ساخته می‌شود و از ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اکران عمومی خواهد شد. 
منبع: ایسنا https://cinemaideal.ir/vdcd.f0s2yt0ooa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما