۰
plusresetminus
فیلم پنجم از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» در ۱۴۲ دقیقه، طولانی‌ترین قسمت این مجموعه فیلم‌ها است.
«ایندیانا جونز» پنجم طولانی ترین فیلم مجموعه شد

فیلم پنجم از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» در ۱۴۲ دقیقه، طولانی‌ترین قسمت این مجموعه فیلم‌ها است.


به گزارش سینماایده آل به نقل از آسوشیتدپرس، «ایندیانا جونز» پنجم با عنوان «ایندیانا جونز و شماره‌گیری سرنوشت» که قرار است برای نخستین بار در جشنواره فیلم کن امسال دیده شود طولانی‌ترنی فیلم در میان ۵ فیلم این مجموعه است.

این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد در ۱۴۲ دقیقه ساخته شده و رکوردی را از آن خود کرده که قبلاً به فیلم «آخرین جنگ صلیبی» محصول ۱۹۸۹ تعلق داشت که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در ۱۲۸ دقیقه ساخته شده بود و فیلم سوم از این مجموعه است.

تهیه کننده این فیلم که ۳۰۰ میلیون دلار برای ساختش هزینه شده اما باور دارد که این فیلم طولانی نیست زیرا دیگر مردم عادت کرده‌اند برای مدت طولانی در برابر نمایشگرها بنشینند.

ساخت فیلم‌های بلند در چند سال اخیر بیشتر از پیش متداول شده و «جان ویک ۴» فیلمی ۱۶۹ دقیقه‌ای است و «اوپنهایمر» در ۱۸۰ دقیقه ساخته شده است. فیلم دوم «آواتار» در ۱۹۲ دقیقه و «بابل» هم در ۱۸۸ دقیقه ساخته شده بودند.

فیلم پنجم «ایندیانا جونز» ۱۸ ماه می در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن دیده می‌شود و از ۳۰ ژوئن راهی سینماها می‌شود.

در این فیلم بار دیگر هریسون فورد در نقش باستان‌شناس معروف جلوی دوربین رفته است و فیبی والر-بریج، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس و توبی جونز دیگر بازیگران فیلم هستند. فیلم قبلی یعنی «ایندیانا جونز ۴» به عنوان فیلم افتتاحیه شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن که شان پن ریاست داوران آن را برعهده داشت انتخاب شده بود. https://cinemaideal.ir/vdce.v8xbjh8xo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما