۰
plusresetminus
کمپانی آمازون در حال آماده‌سازی شرایط برای ساخت یک فیلم‌انیمیشن جدید از سری داستان‌های «پلنگ صورتی» است.
ساخت «پلنگ صورتی» جدید با حل مشکلات حقوقی کمپانی آمازون قطعی شد

کمپانی آمازون در حال آماده‌سازی شرایط برای ساخت یک فیلم‌انیمیشن جدید از سری داستان‌های «پلنگ صورتی» است.


به گزارش سینماایده آل؛ کمپانی آمازون در حال آماده‌سازی شرایط برای ساخت یک فیلم‌انیمیشن از سری داستان های «پلنگ صورتی» است. این کمپانی پس از رفع مشکلات و مسائل حقوقی با شرکت MGM بسترهای لازم را برای ساخت فیلم و سریال‌های زیادی فراهم کرده است. ساخت فیلم‌انیمیشن «پلنگ صورتی» در برنامه‌های این کمپانی قرار دارد.

کمپانی آمازون در ادامه روند نهایی کردن خرید MGM قراردادی چندین ساله با «سیلوستر استالونه» و کمپانی فیلم‌سازی او بسته‌ است و این احتمال وجود دارد که در کنار تولید فیلم و سریال های بر اساس دنیای شخصیت «آدونیس کرید» مجموعه‌ای نیز بر اساس شخصیت های مجموعه فیلم‌های «راکی» نیز ساخته شود.

همچنین در حال حاضر این کمپانی هیچ برنامه‌ای برای ساخت اسپین‌آف یا سریالی بر اساس شخصیت «جیمز باند» ندارد و تنها پروژه‌ای که آن‌ها در حال تولید آن هستند یک مسابقه تلویزیونی الهام گرفته از موقعیت‌های فیلم‌های جیمز باند است که در نهایت برنده آن یک جایزه یک میلیون دلاری دریافت خواهد کرد.

روند نهایی کردن خرید MGM برای آمازون همراه با «پیچیدگی های قانونی» بسیاری بوده است. برای مثال، یکی از این پیچیدگی وضعیت مالکیت فیلم های «راکی» بوده است که حالا با نهایی شدن قرارداد بین آمازون و استالون این مشکل‌ها به طور قانونی به سرانجام رسیده است.

وجود تمام این شرایط باعث شده بود که آمازون در بیش از یکسال گذشته هیچ یک از برنامه‌های خود برای آرشیو MGM رونمایی نکند.

آمازون که در سال گذشته کمپانی MGM را خریداری کرده بود حالا چهار عنوان از فیلم‌های ساخته شده توسط این کمپانی را بازسازی و یا ادامه‌ای برای آنها خواهد ساخت و آمازون با خرید MGM حق ساخت و پخش بیش از چهار هزار فیلم و هفده هزار قسمت سریال ساخته شده توسط این کمپانی را به دست آورده است./صبا https://cinemaideal.ir/vdcc.4q1a2bq1mla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما