۰
plusresetminus
فیلم سینمایی «فسیل» ساخته کریم امینی که در حال حاضر بیش از ۴۷ میلیارد تومان فروش داشته به احتمال فراوان با رساندن گیشه خود به مرز ۵۰ میلیارد تومان و جذب یک میلیون مخاطب وارد تعطیلات می‌شود.
رکوردشکنی «فسیل» با یک میلیون مخاطب و 50 میلیارد فروش
فیلم سینمایی «فسیل» ساخته کریم امینی که در حال حاضر بیش از ۴۷ میلیارد تومان فروش داشته به احتمال فراوان با رساندن گیشه خود به مرز ۵۰ میلیارد تومان و جذب یک میلیون مخاطب وارد تعطیلات می‌شود.

به گزارش سینماایده آل؛ به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر سالن‌های سینما بعد از اذان مغرب روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه به مدت پنج روزی تعطیل می‌شوند. پیش بینی می‌شود فیلم کمدی «فسیل» که تا پایان روز پنج‌شنبه هفدهم فروردین گیشه خود را از مرز ۴۷ میلیارد تومان عبور داده است ، تا پیش از شروع تعطیلات سینماها فروش خود را به مرز ۵۰ میلیارد تومان برساند.

این فیلم روز پنج‌شنبه با در اختیار داشتن ۹۶۲ سانس در ۳۲۸ سالن توانست بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کند. با ثبت این فروش، گیشه فیلم «فسیل» به رقم ۴۷ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان رسید. تا کنون بیش از ۹۸۰ هزار نفر به تماشای این فیلم نشسته‌اند که این تعداد تا قبل از تعطیلات به یک میلیون نفر خواهد رسید.

«غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی هم بعد از پایان تعطیلات نوروز روند صعودی خوبی در گیشه داشته و موفق شده فروش خود را از مرز ۵ میلیارد تومان عبور دهد.  تاکنون ۱۱۵ هزار و ۱۶۸ قطعه بلیت برای این فیلم به فروش رفته است. فیلم «غریب» روز پنج‌شنبه ۲۹۰ میلیون تومان فروش داشته است.

کمدی «عروس خیابان فرشته» به تهیه‌کنندگی محمد رضا شریفی‌نیا و کارگردانی مهدی خسروی هم کماکان فروش فاجعه باری در گیشه نوروز دارد. این فیلم از زمان شروع اکران تا پایان روز پنج‌شنبه هفدهم فروردین ماه فقط ۳۶۰ میلیون تومان فروش کرده است. تاکنون ۷۸ هزار مخاطب به تماشای این فیلم نشسته‌اند.

«ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس که از اکران سال گذشته وارد اکران نوروز ۱۴۰۲ شد، بعد از فیلم «فسیل» در روز پنج‌شنبه بیشترین فروش روزانه را به نام خود ثبت کرده است. این فیلم با ۵ هزار و ۴۱۲ نفر توانسته ۳۰۰ میلیون تومان فروش کند. «ملاقات خصوصی» در مجموع به گیشه ۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

فیلم کمدی «بخارست» هم که وارد اکران نوروزی شده تاکنون نزدیک به ۵۱ میلیارد تومان فروش داشته است. این فیلم از ۲۵ اسفند که اکران نوروزی سینماها شروع شد تا پایان روز هفدهم فروردین ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. در این ایام ۱۴۱ هزار و ۱۶۷ نفر به تماشای این فیلم نشستند.

فیلم «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی هم در آستانه رسیدن به گیشه ۹ میلیاردی است . این فیلم چهارم اسفند ماه سال گذشته روی پرده رفته و تاکنون توانسته با جذب ۲۲۴ هزار و ۲۵۶ مخاطب به فروش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دست پیدا کند.

«چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی هم به فروش ۱۳ میلیاردی رسیده و پیش بینی می‌شود در نهایت با گیشه ۱۵ میلیاردی با اکران خداحافظی کند.

کم فروش‌ترین و کم مخاطب‌ترین فیلم اکران هم «بچه‌های توفان» است که از شروع نمایش عمومی خود تاکنون فقط ۲۳ میلیون تومان فروش کرده است. مخاطبان این فیلم در مجموع ۵۵۲ نفر بوده‌اند./فیلم نیوز https://cinemaideal.ir/vdcj.metfuqetmsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما