۰
plusresetminus
دو نسخه از اجرای صحنه‌ای «شهر اشباح»، به شکل فیلم‌تئاتر در فصل بهار ۲۰۲۳ در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد. این نمایش براساس انیمیشن برنده اسکار «شهر اشباح»، سال گذشته میلادی در سالن امپریال شهر توکیو روی صحنه رفته بود.
فیلم‌تئاتر «شهر اشباح» در آمریکا اکران خواهد شد
به گزارش ایران تئاتر، فیلم‌تئاتر «شهر اشباح» که براساس انیمه معروف هایائو میازاکی در ژاپن به صحنه رفته بود، در آمریکا هم اکران خواهد شد.
«شهر اشباح»، براساس انیمیشن برنده اسکار «شهر اشباح» ساخته هایائو میازاکی و محصول استودیو جیبلی، سال گذشته میلادی در سالن امپریال شهر توکیو روی صحنه رفت و چند ماه بعد در  سامانه آنلاین هولو در ژاپن،  فیلم‌تئاترِ نمایش پخش آنلاین شد.

کارگردان برنده جایزه تونی جان کیرد که تئاتر «بینوایان» را در کارنامه دارد، همراه مائوکو ایمای، انیمیشن «شهر اشباح» را اقتباس صحنه‌ای انجام داده بودند. این نمایش، 32 بازیگر  داشت و بیش از 50 عروسک توسط توبی اولی برای «شهر اشباح» طراحی شده بود.

بازیگران نمایش شامل کانا هاشیموتو و مونه کامیشیرایشی می‌شدند. «شهر اشباح»، داستان دختری ده ساله به نام چیهیرو است که همراه با پدر ومادرش به خانه تازه‌ای نقل مکان می‌کند. پس از آنکه آنها در یک دنیای مرموز گم و پدر و مادر چیهیرو به خوک تبدیل می‌شوند، چیهیرو  باید در این سرزمین عجیب و غریب زنده بماند و به دنیای انسان‌ها برگردد. نمایش «شهر اشباح» پس از اجرا در سالن امپریال در شهر توکیو به تور دور ژاپن رفت.
پخش کننده مستقل جی‌کیدز، امتیاز پخش فیلم تئاتر «شهر اشباح» را در آمریکای شمالی خریده و قرار است دو نسخه از اجرای تئاتر «شهر اشباح» را به شکل فیلم تئاتر در فصل بهار 2023 در سالن‌های سینمای آمریکا اکران کند. در یک نسخه، کانا هاشیموتو نقش چیهیرو را بازی کرده و در نسخه دیگر، مونه کامیشیرایشی ایفای نقش چیهیرو را برعهده داشته است.
منبع:پلی‌بیل https://cinemaideal.ir/vdcf.xdmiw6d01giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما