۰
plusresetminus
مهدی فخیم‌زاده با بیان این‌که جشنواره فیلم فجر مطابق عمر انقلاب اسلامی ریشه‌دارد، می‌گوید: جشنواره چراغ‌نفتی نیست که خاموش شود.
جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست
 این بازیگر و کارگردان پیشکسوت در حاشیه فیلم‌ فجر، درباره فضاسازی‌هایی که نسبت به جشنواره وجود دارد و برخی می‌خواهند جشنواره را بی‌نور کنند و بسیاری از سینماگران به خاطر این فضاسازی‌ها خانه‌نشین شده‌اند، گفت: جشنوراه فجر چراغ نفتی نیست که با فوت کردن خاموش شود؛ جشنواره فجر سال‌ها بوده و ریشه پیدا کرده است و با این‌ جور چیزها، خاموش نمی‌شود. ممکن است درجه‌اش پایین بیاید اما خاموش نمی‌شود. الان چهل و یکمین دوره جشنواره فجر، برگزار می‌شود در نتیجه مطابق عمر انقلاب ریشه دارد و خاموش نمی‌شود.
او همچنین خبر داد: در حال بازی در سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی است. همچنین کاری را سیاه‌مشق می‌کند که شاید بشود.
فخیم‌زاده همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود درباره ژانر پلیسی و پرداختن به آن در جشنواره و یا سریال‌های تلویزیونی گفت: ژانر پلیسی، همیشه مورد علاقه مردم دنیا بوده است. اگر در شبکه‌های اجتماعی نگاه بیندازید، ۸۰ درصد فیلم‌ها  پلیسی یا اقمار فیلم‌ پلیسی است. برای ساخت فیلم، باید امکانش را فراهم و تسهیل کرد. فیلم پلیسی همیشه مورد علاقه مردم بوده است.
  https://cinemaideal.ir/vdcg.u9wrak9qtpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما