۰
plusresetminus
داستان سریال «نون خ» از فصل اول تا سوم درباره زندگی نورالدین خانزاده است
ادامه تصویربرداری «نون خ»
 تصویربرداری سریال طنز «نون خ» این روزها در تهران ادامه دارد؛ مجموعه ای که حالا به فصل چهارم خود رسیده است و از گزینه‌ های اصلی پخش نوروزی است.
سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از مجموعه های طنز در سال های اخیر است که ساخت آن تا فصل چهارم ادامه پیدا کرده است. ساخت این سریال این روزها در تهران ادامه دارد و بازیگرانی از جمله حسن معجونی، سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ در کنار بازیگران فواصل گذشته به ایفای نقش می پردازند.
این مجموعه طنز یکی از گزینه های قطعی برای پخش در نوروز ۱۴۰۲ است و احتمالا در ۱۵ قسمت روی آنتن برود.
داستان سریال «نون خ» از فصل اول تا سوم درباره زندگی نورالدین خانزاده با بازی (سعید آقاخانی) است که در استان کرمانشاه زندگی می کند و اتفاقاتی که برای خانزاده و دخترهایش و همچنین اهالی روستا رخ می دهد، مسیر قصه را تعیین می کند.
در این سریال بازیگران دیگری همچون علی صادقی، هدیه بازوند، علی صالحی، میرطاهر مظلومی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، صهبا شرافتی، فریده سپاه منصور، حمیدرضا آذرنگ و... به ایفای نقش پرداخته اند و حسن معجونی جدیدترین بازیگری است که در فصل چهار به جمع بازیگران پیوسته است.
فصل چهارم سریال «نون خ» آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویربرداری شد.
این سریال در سه فصل در سال های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. https://cinemaideal.ir/vdce.x8xbjh8zp9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما