۰
plusresetminus
الیزابت مک‌گاورن، بازیگر سریال «دانتون ابی» و بازیگر نامزد اسکار برای نقش ایولین در «رگتایم» ساخته میلوش فورمن، در نمایش «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» نوشته ادوارد آلبی روی صحنه رفته است.
بازیگر نامزد اسکار در نمایش «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد؟»
 
 
به گزارش ایران تئاتر، اجرای نمایش «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» به طور رسمی از روز هجدهم ژانویه (بیست و هشتم دی) در سالن تئاتر رویال بث (انگلستان) آغاز شد. این نمایش از سیزدهم ژانویه تا هجدهم ژانویه پیش‌نمایش داشت.
لینزی پوزنر، کارگردانی این نمایشنامه‌ برنده جایزه تونی را برعهده گرفته که تا روز یازدهم فوریه (22 بهمن) روی صحنه خواهد بود. الیزابت مک‌گاورن (بازیگر سریال «دانتون ابی» در نقش  مارتا، دوگری اسکات (بازیگر فیلم‌هایی چون «ماموریت غیرممکن») در نقش جورج، چارلز ایتکین در نقش نیک و جینا برامهیل در نقش هانی، نقش‌های اصلی این اجرا از «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» را بازی می‌کنند.
نمایشنامه‌ ادوارد آلبی که در سال 1962 نوشته شده، داستان یک استاد دانشگاه میانسال با همسرش (جورج و مارتا) را روایت می‌کند که زوجی جوان‌تر را به صرف شام و بازی به خانه خود دعوت می‌کنند. با فرا رسیدن شب، اسرار تاریک زوج‌ها کم کم افشا شده و هر دو رابطه را به مسیری مخرب پیش می‌برد.
نسخه سینمایی «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» به کارگردانی مایک نیکولز و با بازی الیزابت تیلور در نقش مارتا در سال 1966 ساخته شد و الیزابت تیلور برای بازی در این نقش جایزه اسکار گرفت.
الیزابت مک‌گاورن بازیگر و خواننده آمریکایی در کارنامه خود حضور در فیلم‌هایی مانند «روزی روزگاری در آمریکا» به کارگردانی سرجیو لئونه، سریال «داستان ندیمه» بر اساس متنی از مارگارت اتوود و «بال‌های کبوتر» را دارد. او چندی پیش در برادوی در نمایش «زمان و خانواده کانووی» و در انگلستان در تور نمایش «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا حضور داشت.
منبع:پلی‌بی https://cinemaideal.ir/vdcb.gbfurhb80iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما