۰
plusresetminus
توزیع سریال از روز دوشنبه 26 تیرماه به شکل اختصاصی در پلتفرم «نماوا» شروع شود.
آغاز نمایش سریال «سرگیجه» از نماوا
«سرگیجه» جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر و شبنم مقدمی از روز دوشنبه 26 دی ماه پخش خود را به شکل اختصاصی از پلتفرم«نماوا» آغاز می‌کند.
به گزارش فیلم‌نیوز، «سرگیجه» عنوان دومین سریال شبکه خانگی بهرنگ توفیقی است که به تازگی آماده پخش شده و قرار است توزیع آن از روز دوشنبه 26 تیرماه به شکل اختصاصی در پلتفرم «نماوا» شروع شود.
این سریال یک درام اجتماعی است که براساس فیلمنامه‌ای ازمحمد منعم و همایون حجازی جلوی دوربین رفته است. در خلاصه داستان «سرگیجه» آمده است :« پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.»
«سرگیجه» از جمله سریال‌های پر بازیگر شبکه خانگی است که ستاره‌های صاحب‌نامی چون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. علی عمرانی، مریم شیرازی، فرید سجادی حسینی، ژرژ هاشم‌زاده و… دیگر نقش‌های اصلی این سریال را برعهده دارند. همچنین در سریال «سرگیجه» دو چهره تازه به نام‌های میلاد معیری و شایسته سجادی معرفی شده‌اند.
سریال «سرگیجه» با سرمایه‌گذاری سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور به تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو در موسسه «نماوا» تهیه و تولید شده است.
  https://cinemaideal.ir/vdcj.oetfuqeyasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما