۰
plusresetminus
ستاره‌های هالیوود به تماشای اختلاف برادر و خواهری نشستند

«درس‌ پیانو»؛ پرفروش‌ترین نمایش‌نامه آگوست ویلسون در تاریخ برادوی

اجرای «درس‌ پیانو» به کارگردانی لاتانیا جکسون و نوشته آگوست ویلسون به پرفروش‌ترین نمایش‌نامه آگوست ویلسون در تاریخ برادوی تبدیل شد. همچنین این اجرا رکورد پرفروش‌ترین اجرای دوباره یک نمایش‌نامه در برادوی را هم به نام خود ثبت کرد.
«درس‌ پیانو»؛ پرفروش‌ترین نمایش‌نامه آگوست ویلسون در تاریخ برادوی

به گزارش ایران تئاتر، به دلیل استقبال از «درس‌های پیانو» این نمایش تا بیست و نهم ژانویه در برادوی روی صحنه باقی می‌ماند.
«درس‌ پیانو» به کارگردانی لاتانیا ریچاردسون جکسون، برنده جایزه تونی روی صحنه می‌رود؛ او برای نخستین بار نمایشی را در برادوی کارگردانی می‌کند و همچنین نخستین زنی است که نمایشی از آگوست ویلسون را در برادوی روی صحنه آورده است. این کارگردان در این نمایش با همسرش ساموئل ال.جکسون همکاری کرده است.
ساموئل ال.جکسون نقش دوکر چارلز، جان دیوید واشینگتن نقش بوی ویلی و دانیله بروکس نقش برنیس را اجرا می‌کنند. بازیگران دیگر شامل مایکل پاتس نقش واینینیگ بوی،ری فیشر نقش لیمون،تری بایرز نقش آیوری می‌شود.
داستان این نمایشنامه در سال 1936 در منطقه هیل از پیتسبرگ اتفاق می‌افتد و به اختلاف برادر و خواهری به نام‌های بوی ویلی و برنیس درباره فروش یا نگهداری یک پیانوی خانوادگی می‌پردازد. ویلی می‌خواهد پیانو را بفروشد و برنیس می‌خواهد میراث خانواده را حفظ کند.
تاکنون ستارگان مشهور هالیوود مانند رابرت دنیرو، لوسی لیو، آلفری وودوارد، رابرت پتینسون به تماشای این نمایش نشستند.
منبع:برادوی ورلد
  https://cinemaideal.ir/vdcb.zbfurhbggiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما